Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare pantofi vara/iarna si bocanci/ghete imblanite


Detaliu pentru invitatia numarul 334054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC POLITIE LOCALA AL MUNICIPIULUI SIBIU
Numar invitatie: 334054/21.08.2012
Denumire contract: furnizare pantofi vara/iarna si bocanci/ghete imblanite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC POLITIE LOCALA AL MUNICIPIULUI SIBIUCod fiscal: 18253472, Adresa: str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Sibiu, Telefon: 0267208970, Fax: 0269208969
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 267208970, fax: +4 0269208969, persoana de contact: GHEORGHE ADRIAN ALDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc.Sibiu, str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 267208970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pantofi vara/iarna si bocanci/ghete imblanite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea atat de pantofi vara si iarna cat si de bocanci si ghete imblanite
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantie de participare este: - 700 lei si se constituie prin virament bancar Cont: RO52TREZ5765006XXX005120, Trezoreria Sibiu; CF 18253472 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care este irevocabila si se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator de catre autoritatea contractanta, are obligatia de a constitui garantia de buna executie prin: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau b)prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. Valoare garantiei de buna executie este de 6% din valoarea fara TVA a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie 90 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Cerinta obligatorie (formular 1), in original si va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din orodonanta se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local.Cerinta obligatorie (formular 2) in original si va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;
-formularele tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, astfel pentru Romania: certificat de atestare fiscala, in original sau o copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , de la Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului unde ofertantul isi are sediul social si de la Consiliul Local al localitatii la care este inregistrat sediul social.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3 - Neincadrarea in prevederile art.46 din OUG nr.34/2006Declaratia, in original, privind calitatea de participant la procedura (formular 5)Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006Declaratia atat a ofertantului, in original, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (formular 12) cat si a tertului sustinator, subcontractantilor, daca este cazulCerinta nr.5 - Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Se prezinta in original (formular 13)Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: -ALDEA Gheorghe Adrian - Director General-IENCIU Cosmin - Director Adjunct-FOLOBA CRISTINA - Consilier Juridic-MARIN Nicolae Gheorghe - Sef Serviciu Ordine si Liniste Publica-ALEXA Cristiana - Sef Serviciu Financiar Contabilitate-LUCA Adriana - Sef birou Administrativ si Arhiva-Agrigoroaie Valentin - Sef birou organizare misiuni, control intern-GHERGHEL Marius - inspector principal Cerinta nr. 1-Persoane juridice/ fizice romaneCerinta obligatorie: in original, o copie legalizata sau o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru un certificat constatator emis, in anul 2012, de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Cerinta nr. 2-Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Obs.: documentele vor fi prezentate in original sau o copie legalizata sau o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si insotite de o traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico -financiara - comunicarea cifrei de afaceri din ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind capacitatea tehnica-o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand denumire produs, valori, termen de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau nu, Cerinta nr.2-informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrecandidat / ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr.3-ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, specificatiile tehnice ale produselor sale si o mostra pentru aspectare. Dupa incheierea procedurii de achizitie, mostrele se pot solicita a fi restituite pe cheltuiala (de expeditie) ofertantului.Costurile cu realizarea si trimiterea mostrelor cad in sarcina ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 22:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer