Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare pe loturi echipamente birotica: copiatoare, imprimante, licente, calculatoare, UPS -uri


Detaliu pentru invitatia numarul 166239
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Orastie
Cod de identificare fiscala: 4634515
Adresa: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie
Telefon: 0728156078
Fax: 0254242560
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare pe loturi echipamente birotica: copiatoare, imprimante, licente, calculatoare, UPS -uri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: LOT 1- Furnizare copiatoare - 2 buc.LOT 2- Furnizare imprimante - 3 buc.LOT 3- Furnizare calculatoare -7 buc;licenta soft - 14 buc;UPS-uri - 5 buc.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.08.2008 14:13
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Orastie, Piata A.Vlaicu, nr.3 - Biroul Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Orastie, Piata A.Vlaicu, nr. 3, jud. Hunedoara.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Fisa cu informatii generale;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34 / 2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a CAS;
- Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei;
- Autorizatie de functionare;
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Ultimul bilat contabil inregistrat la unitatea financiara;
- Declaratie de faliment;
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Garantie de participare: .lot 1 -200 lei.lot 2 -90 lei.lot 3 -800 lei
De la sediul autoritatii contractante, contra cost, 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer