Achizitie publica - furnizare pentru produsele: ? microscoape, agregat electronarcoza?, servicii de livrare, instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie.
Detaliu pentru invitatia numarul 355650
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355650/13.11.2013
Denumire contract: furnizare pentru produsele: ? microscoape, agregat electronarcoza?, servicii de livrare, instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr. 11, IASI, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201031
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pentru produsele: ? microscoape, agregat electronarcoza?, servicii de livrare, instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse si serviciile accesorii furnizarii: livrarea echipamentelor, servicii de livrare, instalarea(punere in functiune), instruire personal utilizatorsi service in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: L1-7.000lei, L2-1.240 lei(pt a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta decl pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM, Formular nr.10).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126;b) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.8 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin.(2)?(4)din H.G.nr.925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurare care sa aiba corespondent in Romania. c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: L-V: 13.00?15.00): -a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerarEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNRvalabil cu 6 zile inainte dedata limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituitain numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data depunerii acesteia);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conformitate cu art. 90 alin 1. din HG 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari cu corespondent in Romania; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).- daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr.1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006-Completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG nr.34/2006-Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 3Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Rector prof.univ.dr. Vasile IsanProrector prof.univ.dr. Mihaela-Carmen CretuProrector prof.univ.dr. Gheorghe IacobProrector prof.univ.dr. preot Gheorghe PopaProrector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel IancuProrector prof.univ.dr. Catalin TanaseProrector prof.univ.dr. Henri Luchian Prorector prof.univ.dr. Dumitru LucaDirector general administrativ Bogdan ? Eduard PlescanDirector financiar contabil ? Liliana IftimiaAdministrator financiar ec. Viorel BolohanAdministrator financiar ing. Gabriela AlexoaeiAdministrator financiar ing. Daniela BrighiuAdministrator financiar ec. Gabriela CretuAdministrator financiar ec. Cosmin-Ilie UngureanuAdministrator financiar ec. Marius JechelAdministrator financiar ing. Ionut AlexaAdministrator financiar ing. Petru NistorAdministrator financiar jr. Dan-Nicolae TvetcuIng.Maria Sava Sef Departament Management Proiecte ?Fonduri StructuraleDirector Proiect MIS ETC 1150- Prof.dr. Mircea-Nicusor NicoaraCoordonator achizitii Gabriel-Ionut Plavan-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr. 4(vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular nr. 9 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declarareanationalitatii-La procedura de achizitie pot participa persoanele fizice si juridice din Comunitatea Europeana sistatele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar, cadrul legal de baza sau alte instrumente care guverneazaprogramul de subventionare in cadrul caruia este oferita finantarea.Ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective.(ConformRegulamentului CE 1638/2006 din 24 octombrie 2006 art.21) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiSe poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: Se va avea in vedere perioada de garantie acordata intregului sistem/echipament ofertat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 08:23