Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare pentru produsele: ?aparate de laborator?, servicii de instalare/punere in functiune, instruire personal si service in perioada de garantie.Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012 Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the


Detaliu pentru invitatia numarul 344127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 344127/22.03.2013
Denumire contract: furnizare pentru produsele: ?aparate de laborator?, servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012 Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut Riveracronim PRUT RIVER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pentru produsele: ?aparate de laborator?, servicii de instalare/punere in functiune, instruire personalsi service in perioada de garantie.Proiectul nr. MIS ETC 1150/07.05.2012 Titlu: Resourses pilot centre for cross-border preservation of the aquatic biodiversity of Prut Riveracronim PRUT RIVER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse si serviciile accesorii furnizarii: pentru toate loturile se solicita livrarea echipamentelor, instalarea(punere in functiune) si instruirea personalului utilizator.
II.1.6) CPV: 38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareLot 1-700 lei;Lot 2- 1.800 lei ;Lot 3- 1.000 lei ; Lot 4- 630 lei ;Lot 5- 130 lei;Lot 6-300lei;Lot 7-330 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 90 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor)Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cuFormularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele; si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;Data pentru care se determina echivalenta LEI/ Euro este cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare sumele: Lot 2-1.201 leiin cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 9, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -completare Formular nr.1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006 -Completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG nr.34/2006-Completare Formular nr.3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (conformOrdin ANRMAP Nr. 314/2010)-completare Formular nr. 8 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declararea nationalitatii - la procedura de achizitie pot participa persoanele fizice si juridice din statele membre sistatele si teritoriile regiunilor acoperite in mod expres si/sau acceptate de Regulamentul financiar, cadrul legal de baza sau alte instrumente care guverneazaprogramul de subventionare in cadrul caruia este oferita finantarea.Ofertantii trebuie sa mentioneze in oferta tara din care provin prezentand dovada nationalitatii conform legislatiei nationale a tarii respective. (ConformRegulamentului CE 1638/2006 din 24 octombrie 2006 art.21)-Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire1.Rector prof.univ.dr. Vasile Isan2.Prorector prof.univ.dr. Carmen Cretu3.Prorector prof.univ.dr. Gheorghe Iacob4.Prorector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa5.Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel Iancu6.Prorector prof.univ.dr. Catalin Tanase7.Prorector prof.univ.dr. Henri Luchian8.Prorector prof.univ.dr. Dumitru Luca9.Director general administrativ Bogdan ?Eduard Plescan10.Director financiar contabil-ec.Liliana Iftimia11.Ing.Maria Sava Sef Departament Management Proiecte ?Fonduri Structurale12.Director Proiect MIS ETC 1150- Prof.dr. Mircea-Nicusor NICOARA13.Coordonator achizitii Gabriel-Ionut Plavan14.Administrator financiar ec. Viorel Bolohan15.Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei16.Administrator financiar ing. Daniela Brighiu17.Administrator financiar ec. Gabriela Cretu18.Administrator financiar fiz. Ramona Mihaela Creanga19.Administrator financiar ec. Cosmin Ungureanu20.Administrator financiar ec. Marius Jechel21.Administrator financiar ing. Ionut Alexa22.Administrator financiar ing. Petru Nistor23.Jurist Dan Tvetcu Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice;Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentruloturile 1 si 2 : Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea, punerea in functiune si instruireapersonalului utilizator al achizitorului, -personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantieSe vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat(copiiacord/contract de colaborare, CIM)-documente justificative din care sa rezulte instruirea pentru echipamentul ofertat (de exemplu: certificate de instruire, traning etc.) a personaluluide care dispune .Pentru celelalte loturi nesolicitat, Pentru lotul2Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii trei aniLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in care enumera unul/mai multe (numar maxim 3) contracte prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani livrari de produse similare celor care fac obiectul procedurii si a carui/caror valoare cumulata, fara TVA, este de cel putin-100.000 lei fara TVApentru lotul 2.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale (conform art. 188(1) a OUG 34/2006)(Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.)Pentru celelalte loturi nesolicitat. (Formular nr. 11Sectiunea Formulare si Modele) Pentruloturile1, 2, 6, 7 : Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru celelalte loturi nesolicitat.Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: Se va avea in vedere perioada de garantie acordata intregului sistem/echipament ofertat. Punctajul pentru perioada de garantie se calculeaza conform formulei: G=(Go/36) x 30 unde: -G-reprezinta punctajul obtinut pentru perioada de garantie-Go-este perioada de garantie a ofertei exprimata in luni. Pentru orice perioada de garantie ofertata mai mare de 36 de luni, se acorda 30 puncte. a) Nota : b) Durata de garantie minima acceptata este de 12 luni, orice oferta care va indica o perioada de garantie mai mica de 12 luni va fi declarata neconforma. Pentru oferte cu o durata mai mare de 36 de luni, nu se acorda punctaj suplimentar punctajul acordat fiind de 30 de puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ing. Gabriela Alexaoei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2013 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer