Achizitie publica - Furnizare peste congelat la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea DGASPC Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 345915
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345915/25.04.2013
Denumire contract: Furnizare peste congelat la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea DGASPC Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap, seap, Romania, cod postal: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare peste congelat la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea DGASPC Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta furnizarea de peste congelat intreg, la centrele din municipiu si judet din subordinea DGASPC Tulcea.
II.1.6) CPV: 15221000-3 - Peste congelat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 775.52 - 129, 306.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2586 lei.Se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunereaofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 278^1 din OUG Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru suma de 1293.06 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar(ordin de plata)in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la Trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - FORMULAR 1 - Declaratie privind eligibilitatea- ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c), c^1)si d) din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL;Tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1)si d) din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL, daca este cazul.Pentru a fi calificat ofertantul/candidatul, nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 .Pentru a fi calificat tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c), c^1)si d)din OUG 34/2006.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: - Marinov Gabriel - Teodosie - Director General;
- Badulescu Dumitra- Director General Adjunct;
- Nediu Filoreta - Director General Adjunct Economic;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Bahaciu Felicia - Serviciu financiar contabil- Alempie Terente - Sef serviciu;
- Vramulet Calin - Compartiment juridic;
- Ion-Eremia Elena- Compartiment juridic;
- Baragan Dumitra - Sef serviciu;
- Olteanu Mona - Comp.APCSSA;
- Costache Otilia Niculina - Comp.APCSSA;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.Se solicita ca informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Se sol. ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, princontracte sau prin conventii de inchiriere etc.)utilajele, mijl.de transport sidotarile necesare indepl contractului de furnizare produse, care sa asigure pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor produsului precum si protectia impotriva prafului, insectelor, rozatoarelor si altor surse de poluare, degradare si contaminare atat a produselor cat si a ambalajelor., Informatii privind experienta similaraLista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport al produselororigine animala., conform Ordin 57 din 24 iunie 2010., Prezentare mostreIn scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum siconformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta o mostra, dinprodusul ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011) Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SREN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 15:15