Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PESTE CONGELAT SI PESTE PROASPAT


Detaliu pentru invitatia numarul 346448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII CONSTANTA
Numar invitatie: 346448/09.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE PESTE CONGELAT SI PESTE PROASPAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII CONSTANTACod fiscal: RO4701070, Adresa: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Telefon: +40 0241481230, Fax: +40 0241481236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Romania, cod postal: 900552, telefon: +40 0241481230, fax: +40 0241481236, persoana de contact: CURLISCA ANGELICA, STOICA VIOLETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. MAMAIA NR.255, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PESTE CONGELAT SI PESTE PROASPAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare peste congelat : merluciu, macrou, hering, capelin, sardina rotunda, sardina pilchardus/ocellata, hamsie de Atlantic si Marea Mediterana, hamsie de Marea Neagra.Furnizare calamar.Furnizare peste proaspat : caras.Avand in vedere aditionarea contractului potrivit art.6 din HG 925/2006 valoare minima este de 198514 lei, reprezentand valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013.Optiuni: Autoritatea opteaza pentru aplicarea art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 15221000-3 - Peste congelat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 514 - 297, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare - 3970 lei. In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor. 3.Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederea art. 86 alin. 1 din HG. Nr. 925/2006.Contul autoritatii ? RO30TREZ2315010XXX000516, deschis la Trezoreria Constanta, CUI RO 4701070.Ofertantii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care vor prezinta declaratia pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria IMM. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 in conditiile in care fiecare membru al asociatiei (consortiu) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si forma precizate vor fi considerate inacceptabile. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din situatiile de la art. 87 litera a, b si c din H.G. 925/2006.In situatia in care ofertantul formuleaza o contestatie si aceasta este respinsa de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare procentul calculat potrivit art. 278^1 , lit. a, din O.U.G. nr.34/2006, de 1% din valoarea estimata, respectiv 1985 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: cf. prev. art. 90 din H.G.925/2006. Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ori prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. In cazul contractului de furnizare autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, in original - formular 3 din Sectiunea FORMULARE. Declaratia privind eligibilitatea se solicita si tertului sustinator.Incadrarea ofertantului/tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original - formular 4 din Sectiunea FORMULAREDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c1, d din O.U.G. 34/2006 se solicita si tertului sustinator.a) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Incadrarea ofertantului intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, in original - formular 5 din Sectiunea FORMULARENota: declaratia se va prezenta de catre ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General ? Dr. Bilba AdrianDirector Stiintific ? Dr. Papadopol NiculaeContabil sef - Stir LauraSef Serviciu Contabilitate - Regep CristinaSef Serviciu Delfinariu ? Curlisca AngelicaSef Sectie Microrezervatie ? Ursu NicoletaSef Serviciu Acvariu ? Chiorean AdrianaConsilier juridic - Pintilie TeodoraConsilier juridic ? Stoica VioletaSef depozit - Ibraim SeilaEconomist - Iordache Elena4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Prezentarea declaratiei privind participarea la procedura cu oferta independenta, in original - formular 6 din Sectiunea FORMULAREIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, in original - formular 7 din Sectiunea FORMULAREIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. a) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.NOTA: Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b) Prezentarea autorizatiei sanitar veterinare pentru ofertant, conform art.3 din Ordin nr. 57/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala (?Unitatile care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala pot sa desfasoare activitati supuse controlului sanitar-veterinar numai dupa emiterea autorizatiei sanitare veterinare de catre directia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostre pentru fiecare specie de peste congelat - merluciu, macrou, hering, capelin, sardina rotunda, sardina pilchardus/ocellata, hamsie de Atlamtic si Marea Med., hamsie de Marea Neagra, calamar si caras., Prezentarea autorizatiei sanitar ? veterinare pentru depozit frigorific de peste congelat detinut sub orice forma de ofertant (proprietate, inchiriere, comodat), conform Anexei I, pct.I, lit A, din Ordin nr. 57/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala ? ofertantul trebuie sa asigure autoritatii un stoc de peste congelat, pentru a nu se confrunta cu intarzieri la furnizare sau lipsa pestelui la importator ori pe piata, Prezentarea autorizatiei sanitar?veterinare pentru mijloacele de transport (autoutilitarele care asigura transportul pestelui), conform Anexei I, pct. II.4, din Ordin nr. 57/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala;, Declaratie referitoare la dotarile (masini, depozit frigorific)de care dispune operatorul economic si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare., Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer