Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PESTICIDE


Detaliu pentru invitatia numarul 323608
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 323608/06.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE PESTICIDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura electronica. Ofertele se depun electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PESTICIDE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: A. Pesticide folosite in sectorul vegetal pentru culturile de porumb, orz si grau (loturi 1 ? 4): Contract nr. 1 -martie 2012: - lot 1: erbicid sistemic aferent unei suprafete de 260 ha pentru combaterea preemergenta si postemergenta timpurie a buruienilor mono si dicotiledonate la cultura de porumb, , valoare estimata78.000 leifara TVA;Contract nr. 2 -martie 2012: - lot 3: erbicid sistemic pentru o suprafata de 235 ha , pentru combaterea buruienilor din culturile de grau (70 ha) si orz (165 ha), valoare estimata27.000lei fara TVA;Contract nr. 3 -martie 2012: - lot 4: fungicide necesare combaterii bolilor din culturile de grau pentru o suprafata de 70 ha, valoare estimata5.250 lei fara TVA;Contract nr. 4 -aprilie 2012: - lot 2: erbicide sistemice aferente unei suprafete de 260 ha , pentru combaterea postemergenta a buruienilor mono si dicotiledonate la cultura de porumb, care se achizitioneaza numai in situatia in care conditiile meteorologice duc la un grad ridicat de imburuienare a culturilor in timpul vegetatiei si se impune o noua interventie, valoare estimata 30.000 lei fara TVA;Pentru cele 4 contracte: Cantitatile de erbicide si fungicide se vor calculapentru fiecare dintre loturi conform suprafetei mentionate la fiecare cultura in functie de produsele ofertate si dozelemaxime de aplicare/ha ale produselor ofertate.B. Pesticide folosite in sectorul horticol (vita de vie, pomi fructiferi, legume), loturile 5 ? 35: - contractul 5: livrare 01 ? 15.05.2012, pentru tratamentul I si II la vita de vie si pentru combaterea bolilor si daunatorilor la pomi fructiferi si in legumicultura, valoare estimata 19.400 lei fara Tva;
- contractul 6: livrare 20.06 ? 05.07.2012 pentru tratamentul III, IV, V, VI la vita de vie, valoare estimata 18.400 lei fara TVAPentru pesticide folosite in sectorul horticol: : cantitatile de substante ce se vor achizitiona vor fi determinate pentru fiecare din loturiconform suprafetelor prevazute pentru vita de vie, pomi fructiferi si legume, in functie de produsele ofertatesi dozelemaxime de aplicare/unitatea de suprafata ale produselor ofertate.
II.1.6) CPV: 24450000-3 - Produse agrochimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:780 lei; Lot2:300 lei; Lot3:270 lei; Lot4:52.50 lei; Lot5:22lei; Lot6:8 lei;Lot7:17.50 lei; Lot8:8 lei; Lot9:30 lei; Lot10:13 lei; Lot11:30 lei; Lot12:10 lei; Lot13:6 lei, Lot14:25 lei; Lot15:30 lei; Lot16:30 lei; Lot17:10 lei; Lot18:4 lei; Lot19:5 lei; Lot20:7 lei; Lot21:2.50 lei; Lot22:4.50 lei; Lot23:6 lei; Lot24:16 lei; Lot25:10 lei; Lot26:10 lei; Lot27:2.50 lei, Lot28:5 lei; Lot29:13 lei; Lot30:4 lei; Lot31:10 lei; Lot32:3 lei; Lot33:8 lei; Lot34:23 lei; Lot35:5 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei).Constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care se poate constitui garantia de participare este RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885In cazul I.M.M.-urilor, garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele din lege se stabileste pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului.Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta in SEAP.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia saurefuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare, va fi retinuta/constituita in conditiile prevazute la art.87si 88 din H.G. nr.925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director - cms. sef Ion CRAIOVEANU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Director Adjunct Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar - comisar Balan Nicolae.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilt nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate nmai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asoc iatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale anuale pe ultimii trei ani in lei si in Euro- formular E. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani, cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer