Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare pesticide


Detaliu pentru invitatia numarul 342011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE CERCETARE SI DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE
Numar invitatie: 342011/23.01.2013
Denumire contract: Furnizare pesticide
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE CERCETARE SI DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIECod fiscal: RO 2996349, Adresa: valea mantei nr.2, Valea Calugareasca, Telefon: 0244235351, Fax: 0244236389
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valea Mantei nr.2, Valea Calugareasca, Romania, cod postal: 107620, telefon: +40 244401900, fax: +40 244401902, persoana de contact: Compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Valea Mantei nr.2, Valea Calugareasca, Prahova, Romania, cod postal 107620, telefon: +40 244401900, fax: +40 244401902
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institut de Cercetare-Dezvoltare Viti-Vinicola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare pesticide
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de pesticide pentru combaterea bolilor si daunatorilor la vita de vie. Locul de livrare : Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultura si Vinificatie, localitatea Valea Calugareasca, strada Valea Mantei nr.2, judetul Prahova
II.1.6) CPV: 24451000-0 - Pesticide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 264 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 1183 lei.Perioada de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cuper. de valab. a ofertei, resp. min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, astfel : a)virament bancar in contul IC-DVV Valea Calugareasca deschis la Trezoreria Brazi Sucursala PLOIESTIRO34TREZ5395003XXX000031. In acest caz, OP confirmat de banca se va depune la casieria IC-DVV Valea Calugareasca nu mai tarziu de data si ora deschiderii ofertelor. b)scrisoare de garantie bancara (compl. in conf. cu model. Formular 6 ), care se prezinta in original. Op.econom. care doresc sa constituie GP in valuta-pt. o evaluare si raportare unitara ale cuantumului GP, echivalenta pt.o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se anexeaza exterior plicului ce contine oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Potrivit art. 2781 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv 1182, 64 lei.AC va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-cerinta obligatorie-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea formularului nr.2; Cerinta nr.2-cerinta obligatorie-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Nota-Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: dr.ing. Tudorache Aurelia ? director general, ec.Florea Maria ? director economic, jr. Mantu Radu ? jurist, dr.ing. Serdinescu Adrian ? CS I, ing. Grigorciuc Nicoleta ? responsabil achizitii publice, ec. Dulmagiu Cristina ? economist, ing. Voiculescu Ioan ? CS III-completarea formularului nr.3;Cerinta nr.3-cerinta obligatorie-Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr. 34/2006 (formularul 4)-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; Cerinta nr.4-cerinta obligatorie-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 (formularul 5 )-In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare; Cerinta nr.5-cerinta obligatorie-Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 8). Cerinta nr.1-cerinta obligatorie-Pentru persoane juridice romane-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator comercializarii produsului care fac obiectul cererii de oferta adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr.2-cerinta obligatorie - Autorizatie pentru comercializarea produselor de protectia plantelor emisa de Unitatea Fitosanitara Teritoriala unde are sediul operatorul economic, conf. Ordonantei nr. 41/2007 (copie conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer