Achizitie publica - FURNIZARE PESTICIDE SECTOR VEGETAL SI HORTICOL
Detaliu pentru invitatia numarul 344584
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344584/01.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE PESTICIDE SECTOR VEGETAL SI HORTICOL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PESTICIDE SECTOR VEGETAL SI HORTICOL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A. Pesticide folosite in sectorul vegetal pentru culturile de porumb si lucerna (loturi 1 ? 4): Contract nr. 1 - martie 2013: - lot 1: erbicid sistemic aferent unei suprafete de 50 ha pentru combaterea preemergenta si postemergenta timpurie a buruienilor mono si dicotiledonate la cultura de porumb, , valoare estimata 10.000 lei fara TVA;Contract nr. 2 - aprilie 2013: - lot 2: erbicide sistemice aferente unei suprafete de 200 ha , pentru combaterea postemergenta a buruienilor mono si dicotiledonate la cultura de porumb, care se achizitioneaza numai in situatia in care conditiile meteorologice duc la un grad ridicat de imburuienare a culturilor in timpul vegetatiei si se impune o noua interventie, valoare estimata 30.000 lei fara TVAContract nr. 3 - martie 2013: - lot 3: erbicide pt combatere buruieni cultura lucerna pe suprafata de 20 ha, se achizitioneaza numai in situatia in care conditiile meteorologice duc la un grad ridicat de imburuienare a culturii si se impune efectuarea erbicidarii; valoare estimata 5.000 lei fara TVAContract nr. 4 - aprilie 2013: - lot 4: insecticide necesare combaterii daunatorilor din cultura de lucerna pe o suprafata de 50 ha, valoare estimata 5.000 lei fara TVA; numai in situatia in care conditiile meteorologice duc la ataculculturii si se impune Pentru cele 4 contracte: Cantitatile de erbicide si insecticide se vor calcula pentru fiecare dintre loturi conform suprafetei mentionate la fiecare cultura in functie de produsele ofertate si dozele maxime de aplicare/ha ale produselor ofertate.B. Pesticide folosite in sectorul horticol (vita de vie, pomi fructiferi, legume), loturile 5 ? 16: - contractul 5: livrare 15.03 ? 10.04.2013, pentru tratamentul I si II la vita de vie si pentru combaterea bolilor si daunatorilor in legumicultura, valoare estimata 16.800 lei fara TVA; - contractul 6: erbicid pentru combatere buruieni mono si dicotiledonate anuale si perene pe 6, 37 ha vita de vie, valoare estimata 2.500 lei fara TVA, livrare 15.04 ? 15.05.2013. Pentru pesticide folosite in sectorul horticol: : cantitatile de substante ce se vor achizitiona vor fi determinate pentru fiecare din loturi conform suprafetelor prevazute pentru vita de vie, si legume, in functie de produsele ofertate si dozele maxime de aplicare/unitatea de suprafata ale produselor ofertate.
II.1.6) CPV: 24450000-3 - Produse agrochimice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1:100 lei; Lot 2:300 lei; Lot 3:50 lei; Lot 4:50 lei; Lot 5:30 lei; Lot6:30 lei; Lot7:30 lei; Lot8:6 lei; Lot9:16 lei; Lot10:10 lei; Lot11:5 lei; Lot12:7 lei; Lot13:3 lei, Lot14:8 lei; Lot15:23 lei; Lot16:25 lei. Pt. o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pt. o garantie depusa in valuta se face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada valabilitate garantie: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei). Constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care se poate constitui garantia de participare este RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885 In cazul I.M.M.-urilor, garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele din lege se stabileste pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului.Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta in SEAP. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau refuza sa semneze contractulin perioada de valabilitate a ofertei. Garantia se restituie cf art. 88 din H.G. nr.925/2006. Dovada garantiei se va posta in SEAP si se va depune de ofertanti la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original, cu exceptia viramentului bancar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular B .Pentru evitarea conflictului de interese conf.art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director - subcomisar Oana-Valeria LAIU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Sefserviciu Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar - comisar sef Candidatu Marinel, sef sector - comisar sef Tudor Adeluta- contabil sef, comisar sef Vasilache Mioara- viza cfp, sef birou achizitii ?Stanescu Carmen, ofiter achizitii ? Calafeteanu Mioara, consilier juridic ?Sapoi Radu-Boris .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Inainte de semnarea contractului de furnizare, ofertantul desemnat castigator, este obligat sa depuna, in original sau copie legalizata, certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani in lei si EuroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii trei ani. Cerinta minima: cel putin un contract de furnizare produse similarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 11:40