Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare pian de concert


Detaliu pentru invitatia numarul 327844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filarmonica , ,Paul Constantinescu, , Ploiesti
Numar invitatie: 327844/25.05.2012
Denumire contract: Furnizare piande concert
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFilarmonica , ,Paul Constantinescu, , PloiestiCod fiscal: 2845842, Adresa: Anton Pann, nr. 5, Ploiesti, Prahova, Ploiesti, Telefon: 0244 597508, Fax: 0244 515841
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Anton Pann, nr. 5, Ploiesti, Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100023, telefon: +40 244597508, fax: +40 244515841, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Anton Pann, nr. 5, Ploiesti, Prahova, Ploiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Recreere, cultura si religie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piande concert
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un pian mare de concert conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 37311100-2 - Piane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 9500 lei; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul Filarmonicii ?Paul Constantinescu? Ploiesti: RO03TREZ5215010XXX000191 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2845842. - Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate autoritatii contractante, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 5 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularelor 3a si 3b privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de statdin care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 4.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-l Corneliu Irimia - Director;
- d-l David octavian ? Director Adjunct;
- d-na Ciobanu Elena ? Contabil Sef;
- d-lSava Marius ?Consilier juridic- d-na Larisa Balas ? Responsabil Achizitii PubliceIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 5, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate comertul cu instrumente muzicale (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; ofertantul castigator va prezenta originalul inainte de incheierea contractului);
- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 6).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 950000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Prezentarea unor contracte prin care ofertantul sa confirme livrarea de produs similar in valoare de cel putin 450.000 lei fara TVA, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Personal specializat - cerinte minime: - 2 persoane responsabile cu derularea contractului de furnizare de produse dintre care o persoana cu abilitati tehnice si artistice in asigurarea service-ului Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent pentru operatiuni de comert instrumente muzicale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare (in zile calendaristice)
15
Descriere: algoritmul este prezentat la Alte informatii
Garantia produsului (in luni)
25
Descriere: algoritmul este prezentat la Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer