Achizitie publica - FURNIZARE PIATRA BRUTA
Detaliu pentru invitatia numarul 332601
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332601/30.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE PIATRA BRUTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PIATRA BRUTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT FURNIZARE PIATRA
II.1.6) CPV: 44910000-2 - Piatra de constructie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 409, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: LOT I: 7.000, 00lei; LOT II: 70, 00lei; LOT III: 120, 00lei; LOT IV :800, 00 lei LOT V :100, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 zile de la data limita de depunere aofertelor. Forma de constituire conform art 86 alin 1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 (Formularul 1), Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(Formularul 2), Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(Formularul 3)Declaratie pe proprie raspundere, cunoscand sanctiunile privind falsul in declaratii ca: nu ma incadrez in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, respectiv: - nu au drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv : Ing. David Csaba ? Director ABA Mures; ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;ing.Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABAMures;ing. Urzica Mircea ?Director Tehnic E-I ABAMures;ing. Barbieru Nicolae ?Director SGAMures;ing. Etelka Jani- Sef birou Exploatare; ec.Somogyi Jozsef ? Sef Birou Achizitii;Ing.Bumbas Ioan-Birou Achizitii;Cons. Jr.Suteu Adela- Birou Juridic Contencios;, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusive cele locale, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010(Formularul 4), Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Fisa de informatii generale prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie demin.Lot I ? 701.680, 00 lei, Lot II ?7.840, 00 lei, Lot III ? 12.880, 00 lei, Lot IV ? 85.680, 00 lei, Lot V ? 11.760, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta contracte din care sa reiasa ca au furnizat pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de : - pentru lotul I = 350.840, 00 LEI- pentru lotul II = 3.920, 00 LEI-pentru lotul III = 6.440, 00 LEI-pentru lotul IV = 42.840, 00 LEI-pentru lotul V = 5.880, 00 LEI, ) Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 08:13