Achizitie publica - Furnizare PIATRA CONCASATA 0-63 mm
Detaliu pentru invitatia numarul 347989
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347989/05.06.2013
Denumire contract: Furnizare PIATRA CONCASATA0-63 mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 0232718250, fax: +40 0232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Pascani, str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare PIATRA CONCASATA0-63 mm
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare PIATRA CONCASATA0-63 mm
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3800 lei, in conformitate cu prevederile in conformitate cu prevederile art. 43^1 alineatul (2), litera a), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea garantiei pentru participare - minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) Scrisoare de garantie, conform formularului J / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani;Garantia trebuie sa fie irevocabilaMod de restituire: conformart. 88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2) -Contestatorul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta inclusiv Euro este cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34 / 2006) - formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmareOperatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ? formular A si formular B modificat corespunzatorDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - formular CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular C1Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/2006 formular C2Lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: 1. PANTAZI DUMITRU2. AXINTE VASILE3. ZANET GICA4. LABONTU ANGELICA5. ZUZAN MIRCEA6. PERTU IULIAN7. SIMON CRISTINA8. PASCU LAURA9. COJOCARU IONUT-LUCIAN10. SANDUPETRONELA ALINA11. PRISECARU OVIDIU-CIPRIAN12. GRIGORAS MARICICA13. POPA STEFAN14. MIRT IACOB15. BLASCU SORIN CLAUDIU16. ACSINTE DIANA-ELENA17. ALEXA PETRU-BOGDAN18. APOSTOL CARMEN-ELENA19. BALAU VASILE20. CRACIUN EMILIAN21. DANU ION22. ENEA NECULAI23. HALDAN VASILE24. IONESCU DRAGOS25. IONITA IOAN26. MIHUT BENONE27. NEDELCU GABRIELA28. NICHIFOR DORIN29. PINTILIE MARIUS- NICOLAE30. PLESCA VASILE31. RACILA FLORIN32. TOMA ANDREI CODRIN33. VOINEA STEFAN Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau in copie legalizata.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani - Cursul de schimb mediuanual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro: (RON/EUR) 2012 ? 4, 4560; 2011 - 4, 2379; 2010 ? 4, 2099;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea.In cazul unei asocieri, documentele solicitate mai sus se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 08:39