Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare piatra si agregate


Detaliu pentru invitatia numarul 323219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FRATA
Numar invitatie: 323219/02.04.2012
Denumire contract: Furnizare piatra si agregate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRATACod fiscal: 4546944, Adresa: COMUNA FRATA NR.419, Frata, Telefon: 0264-282498, Fax: 0264-282499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FRATA NR.419, Frata, Romania, cod postal: 407285, telefon: +40 264282498, fax: +40 264282499, persoana de contact: Baba Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Frata, COMUNA FRATA NR.419, judetul Cluj - sala mare de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piatra si agregate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare piatra si derivate ale acesteia pe teritoriul comunei Frata.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? garantia de participare este de 2400 lei iar perioada de valabilitate a acesteia este cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire se face conform art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 sau prin depunerea in casieriaautoritatii contractante a sumei de bani. De asemenea, este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se vace conform art. 90 din HG 925/2006 sau prin retineri succesiveconform HG 1045/2011. Este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Scrisoare de inaintare - formular 12) Declaratie participant procedura - formular 1A3) Documentele (declaratie) pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular 12A4) Documentele (declaratie) pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 ? formular 12B.5) Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta? - formular 1B6) Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al Unitatii administrativ teritoriale si de la Administratia Finantelor Publicepentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.7) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atatde catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Depunerea documentelor solicitate mai sus se face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Pop Grigore, Moldovan Dumitru, Baba Ion. 1) Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Instanta competentaSepermite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriDeclararea mediei cifrei de faceri globale pe ultimii 3 ani, si care trebuie sa fie de cel putin 240000 lei.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: - 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta un contract de furnizare piatra sau derivate ale acesteia in ultimii 3 ani cu o valoare minima de 100000 lei., Lista principalelor livrari de produse de tipul obiectului contractului in ultimii 3 ani. Standard de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct de pe SEAP (www.e-licitatie.ro) sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer