Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare piese auto


Detaliu pentru invitatia numarul 329749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 329749/19.06.2012
Denumire contract: furnizare piese auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILACod fiscal: 5848584, Adresa: STR. PIETATII NR. 1-3; BRAILA, Braila, Telefon: 0239/671111;694400, Fax: 0239/694400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro(SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare piese auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare piese auto pentru ambulantele din dotarea Serviciului de Ambulanta Judetean Braila
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 170.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) in valoare de 1900 lei se constituie prin virament bancar in contul RO92REZ1515041xxx000385 deschis la Trezoreria mun. Braila sau prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar sau prin scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea unitatii contractante, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Instrumentul de garantare trebuie sa fie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de depunere a ofertelor sau prin scanare si afisare in SEAP, in sectiunea documente de calificare(copia semnata si stampilata"conform cu originalul", sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278?1 din OUG nr.34/2006 este de 961 lei.Neconstituirea GP pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular1;2.declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69?1 din OUG34/2006 cu modif.si completari-formular2Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ec. Radu Silviu - manager general;Ec. Poparlan Meluta - director economic;Ing. Perianu Viorel - director tehnic(presedintele comisiei de evaluare)Ec. Penes Laurentiu - sef serv. A.T.A.P.P.(membru in comisia de evaluare)Anghel Larisa - consilier juridic(membru in comisia de evaluare)Iordache Carmen - inginer(membru in comisia de evaluare)Constantin Georgel -inginer(membru in comisia de evaluare)Musat Laura - inginer(membru de rezerva in comisia de evaluare)3.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si completari-formular34.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul care sa ateste ca sociatatea nu este inregistrata cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care de depun ofertele6.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform ordinului 341/2010 emis de ANRMAP)-formular 4=documentele semnate si stampilate vor fi scanate si incarcate in SEAP= 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"emis cu max30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor(obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante certificatul in original sau copie legalizata in cazul in care certificatul este prezentat in forma "copie cu originalul"persoanele fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punt de vedere profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani(completare formular6) si o recomandare din partea unui beneficiar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer