Achizitie publica - FURNIZARE PIESE AUTO
Detaliu pentru invitatia numarul 355250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355250/01.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE PIESE AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TELEORMANCod fiscal: 7491894, Adresa: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: +40 0247317666, Fax: +40 0247314743
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, Alexandria, Romania, cod postal: 140009, telefon: +40 0247317666, fax: +40 0247314743, persoana de contact: SERBAN DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SAJ Teleorman: ALEXANDRIA, STRADA LIBERTATII NR.1, cod postal: 140009,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PIESE AUTO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona piese auto pentru Serviciul de Ambulanta Judetean Teleorman
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 188.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este conform OUG 34/2006 art. 43^1 alin. (2), lit. a) de2%, respectiv 6203 lei si se va constitui prin virament bancar in contul RO50TREZ6065005XXX006547, deschis la Trezoreria Alexandria , cod fiscal 7491894 , cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf art. 278^1, alin. (1), litera a) din OUG nr. 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.Documentele prezentate prin care se vor face dovada platii garantiei de participare vor fi depuse obligatoriu in ORIGINAL, iar pe document sa fie prezenta stampila bancii in original.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorPentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare depusa in alta valuta, va fi cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) - Formularul 13- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 3, 4)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 14)Numele persoanelor cu functii de decizie1. Rusu Liviu2. Draghici Florea3. Pisica Emil4. Serban Daniel - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata si prin care sa rezulte ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru persoane juridice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala care care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (respectiv 2010, 2011, 2012), pentru care exista exercitiu financiar incheiat si fara a fi luat in considerare anul curent, sa fie de cel putin :600.000, 00 lei., - Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (respectiv anul 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experianta similara- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experianta similara- Se solicita prezentarea a maxim 5 contracte cu experienta similaraSe vor prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar; care confirma furnizarea de produse, prin maxim 5 contracte de livrari produse similare. Contractele se vor prezenta in copie si vor fi stampilate si semnate conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 11:12