Achizitie publica - Furnizare piese auto la autosanitarele din cadrul SAJ Iasi - Acord cadru
Detaliu pentru invitatia numarul 349545
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349545/28.06.2013
Denumire contract: Furnizare piese auto la autosanitarele din cadrul SAJ Iasi - Acord cadru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASICod fiscal: 7604489, Adresa: STR. PRIMAVERII 74, Iasi, Telefon: 0232/208151, Fax: 0232/239260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRIMAVERII 74, Iasi, Romania, cod postal: 700173, telefon: +40 232208151, fax: +40 232239260, persoana de contact: LAURA ALBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRIMAVERII 74, Iasi, Romania, cod postal: 700173, telefon: +40 232208151, fax: +40 232239260, persoana de contact: LAURA ALBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese auto la autosanitarele din cadrul SAJ Iasi - Acord cadru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Produse/ piese auto, defalcate pe cele 4 loturi(1otul1 Fiat;lotul 2 Mercedez Benz;lotul3 VOLKSWAGEN;lotul4 Ford), piesele sunt necesare pentru desfasurarea in bune condititii a deplasarii autosanitarelor existente la SAJ Iasi.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 135 - 328, 265 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiilor de participare pentru toate loturile este de 3282.65 lei si defalcarea acesteia pe loturi este specificata in Anexa B. CURSUL de referinta la care se face echivalenta din lei in valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 ZILEinainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . COD FISCAL 7604489 RO44TREZ4065005XXX013817 TREZORERIA IASI , deschis la Trezoreria Iasi. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 60 zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.1; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.2; 3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul;4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata la bugetul general consolidat al statului, in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in copie conform cu originalul;5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 ? Formular nr.4; 6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr.5((Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertaul sustinator, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana lagradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General-Dr. Florin Eugen Agapi, Director Economic-Ec. Laura Petronela Pila, Director Medical-Dr. Radu C-tin Calistru, Director Tehnic?Ing. Mircea Ursu, Asistent Sef?Daniel Ripa, Sef Serviciu Tehnic?Ing. Dan Adrian Manciu, Birou Achizitii Publice? Ec.Laura Albu, Consilier Juridic ? Andra Madalina Scripcaru, este exclus din procedura de atribuire). Cerificat constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta , in original/copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are obiect de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de conformitate eliberate de Registrul Auto Roman-Organismul Certificare Produse sau Certificate de conformitate atestate de organismele competente in domeniu., Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2013 21:12