Achizitie publica - furnizare piese de schimb ambreiaje pentru autobuzele urbane Mercedes Coneto
Detaliu pentru invitatia numarul 320058
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320058/08.02.2012
Denumire contract: furnizare piese de schimb ambreiaje pentru autobuzele urbane Mercedes Coneto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: 0256-277736, Fax: 0256-277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 0356803703, fax: +40 0356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara , Bdul Take Ionescu nr.56, sala sedinte , parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare piese de schimb ambreiaje pentru autobuzele urbane Mercedes Coneto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de piese de schimb (ambreiaje) utilizate la autobuzele Mercedes
II.1.6) CPV: 34326100-9 - Ambreiaje si piese conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei totale pentru participare este de 1.800 lei, reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.Termenul de valabilitate - 90 de zile de la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie a contractului ? 5% din valoarea contractului; reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr. 346/2004, actualizata.Constituirea garantiei de buna executie se poate realiza prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Form. 12A - Decl.privind eligibil., Form.12 B-Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G.34/2006, certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara in care se depun ofertele, , Form. 5 ? Decl. privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, Form 19 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/2006 Certificat Constatator emis de O.R.C din care sa rezulte obiectul de activitate ala ofertantului - pentru persoanele juridice romane.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesioanal in conformitate cu prevederile legale din sara in care ofertantul este rezident - pentru persoanele juridice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea- cifrei de afaceri in Formularul 1din care sa rezulte Cifra de afaceri in val. tot.de 219.600 lei;red. 50%pentru IMM,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din care sa rezulte faptul ca of. a furnizat produse in val. cumulata de min.109.800 leib)minimum 1 recomandare, c)informatii privin subcontractantii (daca este cazul)d)informatii privind asociatii (daca este cazul)e) se va prezenta cate o mostra pentru fiecare produs solicitat prin Caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil prin accesarea SEAP.sau direct de la sediul RATT Bdul Take Ionescu nr 56
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 09:52