Achizitie publica - furnizare piese de schimb auto
Detaliu pentru invitatia numarul 323770
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323770/09.04.2012
Denumire contract: furnizare piese de schimb auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M .0172 DragalinaCod fiscal: 8526893, Adresa: Baza de reparatii, Dragalina, Telefon: 0242345008, Fax: 0242345008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare piese de schimb auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare piese pentru motoare si piese pentru elemente de angrenare pentru autovehicule de tip Roman Brasov (Raba si Saviem)
II.1.6) CPV: 34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 384.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este specificat in anexa B pentru fiecare lot. Modul de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006). OP(cont trez. RO16TREZ2015005XXX000167, Trez Calarasi; cod fiscal 8526893) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contract de furniz si constituie anexa la contract. b) Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract. - prin O.P. (cont RO16TREZ2015005XXX000167) Trez Calarasi. - prin depunere in numerar la casieria unitatii a contravalorii. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil este minim 0, 5% din pretul contract. Autorit contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul nr. 2 din Anexa Formulare)- declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare, se va prezenta si de tertul sustinator, daca e cazul);
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare, se va prezenta si de tertul sustinator daca e cazul);
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator).Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 0172: Stoicescu Dan - comandant; Damian Daniela ? contabil sef; Mihailescu Mircea ? presedinte comisie de evaluare.- declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane: - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului.In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P., la adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediul unitatii, com. Dragalina, str. Garii, nr. 12, jud. Calarasi
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 11:49