Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare piese de schimb auto


Detaliu pentru invitatia numarul 349393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar invitatie: 349393/27.06.2013
Denumire contract: furnizare piese de schimb auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, judet Olt - SERVICIUL LOGISTIC, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: RADULESCU SORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, judet Olt - SERVICIUL LOGISTIC, cod postal: 230116, persoana de contact: RADULESCU SORINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare piese de schimb auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare piese de schimb auto
II.1.6) CPV: 34320000-6 - Piese de schimb mecanice, altele decat motoare si piese de motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in Anexa B-informatii privind loturile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt.deschiderea ofertelor(Art.86 al.6 din HG.925/2006)Garantia de participare se constituie prin modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Contul aut.contr.(RO12TREZ5065005XXX000239-TREZ.MUN.SLATINA)OBS: In cazul unei contest.respinsa de CNSC pe fond , garantia de participare se retine in raport cu valoarea estimata pt.lotul nr.1, in conditiile art.278 IND1 din O.U.G.34/2006, retinerea fiind de 4298, 39.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conf. art. 87 din HG925/2006.Pentru ofertantii care se incadreaza la Lg346/2004 - IMM se vor prezenta documente justificative in acest sens(declaratie pe proprie raspundere) si se va constitui garantia de participare in cuantum de 50%. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici.In cazul in care ofertantul este o asociere, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecare dintre membrii asocierii este IMM. Data la care se va face echivalenta gar.de part. din lei in euro va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la proceduracompletarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 9 din Sectiunea III Formulare4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.10 din Sectiunea III Formulare.5. Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.).6. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 11 din Sectiunea III Formulare .Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul IPJ Olt sunt: pt. Seful unitatii ? FLORESCU EUGEN CATALIN, Sef contabil ? TELEU NICOLAE, seful Serviciului Logistic ? STEFAN PETRE, sef Birou Tehnic-NICU SABIAN, sef Comp. Achizitii ? RADULESCU SORINA, Sef Birou Juridic ? MINCA GHEORGHE Ofertantii participanti la procedura vor face dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Mod de dovedire: Pentru persoane juridice romane / strainePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri, in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime pentrucifra de afaceri, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente(copie legalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitate din partea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, precumsi o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.sau de la sediul autoritatii contractante din Slatina, str. Primaverii, nr. 15 - SERVICIUL LOGISTIC, telefon: +40 249406500 / 20702
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer