Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare piese de schimb auto marcile: JEEP GRAND CHEROKEE, OPEL ASTRA H, AUDI A4, OPEL VECTRA


Detaliu pentru invitatia numarul 298499
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Cod de identificare fiscala: 4055750
Adresa: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Buzau
Telefon: 0238.720.223
Fax: 0238.720.223
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru , ,Servicii de intretinere si reparatii instalatii sanitatre si de incalzire"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50510000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intretinre si de reparatii instalatii sanitare si de incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.06.2011 13:07
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, Strada Stadionului, Nr.7-Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, Strada Stadionului, Nr.7-Serviciul AD-TIV, Birou Tehnic
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 312, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea-original2.Declaratie neincadrarea in situatiileart. 181 din OUG 34/2006-original3.Certificat de atestare fiscala-original sau copie legalizala(se poate depune o copie care sa contina , ,conform cu originalul")4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-original sau copie legalizata( se poate depune o copie care sa contina , ,conform cu originalul")5.Certificat de participare cu oferta independenta-original6.Certificat constatator emis de ORC-origianl sau copie legalizata(se poate depune o copie care sa contina , ,conform cu originalul")7.Bilant contabil la 31.12.2010-copie8.Informatii generale-original9.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului-original.10.Declaratie experienta similara-original11.Dotarea tehnica-original12.Certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent12.Declaratie privind masurilede protectia muncii-original
Documentatia de atribuire este disponibila online pe siteul e-licitatie.ro, atasataprezentei invitatii de participare.Garantia de participare la procedura este in suma de 3120 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer