Achizitie publica - Furnizare piese de schimb compatiblice Modul Sterilizare STERIS/AMSCO si Sterilizator oxid de etilena STERIS/AMSCO
Detaliu pentru invitatia numarul 356331
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356331/06.12.2013
Denumire contract: Furnizare piese de schimb compatiblice Modul Sterilizare STERIS/AMSCO si Sterilizator oxid de etilena STERIS/AMSCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213128104, Fax: +40 213180554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213141500, fax: +40 213141500, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, str.Splaiul Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti, serviciu achizitii, Sala 85, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese de schimb compatiblice Modul Sterilizare STERIS/AMSCO si Sterilizator oxid de etilena STERIS/AMSCO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare piese de schimb compatiblice Modul Sterilizare STERIS/AMSCO si Sterilizator oxid de etilena STERIS/AMSCO
II.1.6) CPV: 31161700-9 - Piese pentru generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 474 - 552, 078 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din val.max.estim.fara in conformitate cu anexa B a fisei de date - 60 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Comp.form.nr.2;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (pers.cu functie de decizie: Manager-Conf.Dr.Catalin Cirstoiu;Director Fin.-Cont.-Ec. Liana Saulea;Director Medical-Prof.Dr.Dragos Vinereanu;Director Ingrijiri-As.Pr.Claudia Dobre; Sef. Serv. Achizitii - Ing.ec. Madalin Stefan Necula; Serv. Achiztii - Ref. Marian Stanescu; Dep. Sterilzare - Medic coordonator - Plata Flaviu, As.sef Chiru Florian; Declaratie privind eligibilitatea-Comp.form.nr.3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Comp.form.nr.4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala; Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot depune o decalaratie pe propria raspunde potrivit Art.11 alin(4) din HG 925/2006, caz in care devin aplicabile prevederile Ordinului ANRMAP 509, Art. 9, alin.(3). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor - xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul?;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea documentului in original sau copie legalizata;Autorizatia emisa de Ministerul Sanatatii pentru furnizare produse, montaj si punere in functiune valabil la data limita de depunere a ofertei -Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari - Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organelecompetente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din parteabancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sauorice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara, Informatii privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) - completare formular 1-fisa informatiigenerale care cuprinde si media cifrei de afaceri. Cursul mediu valutarleu/euro: 2010 - 4.2099 lei / 1 euro, 2011 - 4.2379 lei / 1 euro, 2012 - 4.4560lei / 1 euro Pentru curs mediu valutar leu / alta valuta se vor utiliza informatiile comunicate de catre BNR pentru fiecare an in parte ? Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare, fisa informatii generale care cuprinde si media cifrei de afaceri globalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani; Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii , conform ISO9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 11:07