Achizitie publica - Furnizare piese de schimb pentru ambulante
Detaliu pentru invitatia numarul 321912
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321912/16.03.2012
Denumire contract: Furnizare piese de schimb pentru ambulante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Judetean de Ambulanta SalajCod fiscal: 7595291, Adresa: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Telefon: 0260615558, Fax: 0260615558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260615558, fax: +40 260615558, persoana de contact: Tamas Ioana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese de schimb pentru ambulante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de piese de schimb pentru amulantele marca Fiat, Ford, Volkswagen, Iveco, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 611.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 2000- Forma de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau se depune la caseria unitatii- Garantia de participare se poate depune si in numerar la caseria unitatii noastre.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ]n raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit b din OUG 34/2006, respectiv 158.611 lei- Contul pentru garantia de participare: RO81TREZ5615005XXX005481- Pentru IMM-uri valoarea garantiei de participare este 50% din valorile de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 3, 42. . Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele localePersoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificate de atestare fiscalaformulare tip emise de organismele competente, in original sau copiiconform cu originalul.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta: Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 64. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 7Manager general interimar autoritatea contractanta - Dr. Tamas Ioana PetronelaDirector economic - Ec. Turcu EmiliaDirector tehnic - Ing. Damian GheorgheAn. prog. responsabil achizitii publice - Fazekas AnnamariaConsilier Juridic - Sampetrean AdrianContabila - Ec. Ciupe DanielaReferent - Maxim Maria 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului2. Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indepinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe http: //www.e-licitatie.ro sau sediul institutiei autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 08:04