Achizitie publica - Furnizare piese de schimb pentru instalatiile de alimentare cu GPL
Detaliu pentru invitatia numarul 346814
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346814/16.05.2013
Denumire contract: Furnizare piese de schimb pentru instalatiile de alimentare cu GPL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: +40 244543751, Fax: +40 244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese de schimb pentru instalatiile de alimentare cu GPL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: piese de schimb pentru instalatiile de alimentare cu gaz petrolier lichefiat (GPL) montate pe autobuze Ikarus 260 transformate din Diesel pe GPL
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 173.95 - 67, 473.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1349 lei. Cursul de referinta care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente. Dovada constituirii garantiei se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economic, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar). Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti. Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare, cu conditia prezentarii declaratiei privind indeplinirea conditiilor conform Legii 346/2004. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 69^1. Formular 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Iancovici, Tanase Monica, Ion Micu, Ilie Constantin, Mihai Stoian, Florin Mateescu, Rodica Lazar, Eugen Belu, Costin Pirvu. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Cerinte minime sunt furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 42173.95 lei. Se va prezenta o declaratie ce cuprinde o lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara. Se vor prezenta documente care atesta o Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara, pentru ofertant. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate si se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 14:08