Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare piese de schimb si servicii de reparatie a autosanitarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 340133
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 340133/27.11.2012
Denumire contract: furnizare piese de schimb si servicii de reparatie a autosanitarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: +40 254221550/0723932479, Fax: +40 254221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Romania, cod postal: 330179, telefon: +40 254221550, fax: +40 254221550, persoana de contact: STOICESCU CLAUDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SAJ Hunedoara din Deva, str. Depozitelor, nr. 3, jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare piese de schimb si servicii de reparatie a autosanitarelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: piese de schimb si servicii de reparare si intretinere a unui nr de 15 autosanitarelor marca Fiat, Ford si Iveco din dotarea SAJ Hunedoara
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 064.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 1290, 64 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO 70TREZ3665005XXX000115, deschis la Trezoreria Deva, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data stabilita cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(conf.art. 86 alin.6 din HG 925/2006).IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea 364/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-uri. Ofertantul caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta la art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulerioare - se solicita formular nr.1 completat.2. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se solicita formular nr.2 completat.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se solicita formular nr.3 completat. 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- se solicita formular nr.4 completat.5. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).Toate documentele solicitate sunt obligatorii. Neprezentarea documentelor solicitate va permite autoritatii contractante sa declare oferta inacceptabila in conformitate cu art 36, lit. a din HG 925/2006Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante: manager general: dr. Filimon Valeria Cristina;director medical: dr. Stoica Maris Emil;director economic: ec. Popa Elena;asistent sef: Sana Margareta;director tehnic: ing. Stoicescu Claudiu;sef serv. misc exploatare: ing. Zugravu Aurel 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.2.Autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice si a serviciilor de raparare si intretinere auto.Autorizatia se va depune in copie, va fi stampilata de ofertant si se va consemna sintagma"conform cu originalul". Autorizarea tehnica trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Toate documentele solicitate sunt obligatorii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu dotarile de utilaje, instalatii echipamente tehnic. Operatoruleconomic va face dovada ca detine dotarile tehnice minime obligatorii si personal calificat necesar reparatiilor, standuri pentru verificare si testare omologate/atestate si personal calificat dupa cum urmeaza: stand de testare frane - stand reglat geometrie directie- standnoxe, echipament diagnoza computerizata- statie pentru inspectia tehnica periodica(ITP)ptr. autospecialele cuprinse in caietul de sarcini, potrivit capacitatii maxime de 3.5 tone, 2.Lista cu existenta unitatilor service detinute de ofertant din care sa reiasa faptul ca ofertantul detine unitati service, pentru serviciile de reparare a autosanitarelor, in judetul Hunedoara la maxim 20 km de statia centrala din Deva.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer