Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare piese schimb pentru autovehicule marca Roman Diesel (Raba si Saviem)


Detaliu pentru invitatia numarul 346405
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M .0172 Dragalina
Numar invitatie: 346405/08.05.2013
Denumire contract: Furnizare piese schimb pentru autovehicule marca Roman Diesel (Raba si Saviem)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M .0172 DragalinaCod fiscal: 8526893, Adresa: Str.REMIZEI nr.1 com.DRAGALINA, Dragalina, Telefon: +40 242345008, Fax: +40 242345008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.REMIZEI nr.1 com.DRAGALINA, Dragalina, Romania, cod postal: 917080, telefon: +40 242345008, fax: +40 242345008, persoana de contact: Mircea Mihailescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese schimb pentru autovehicule marca Roman Diesel (Raba si Saviem)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de piese de schimb auto.Mentionam ca valoarea estimata minima este de 114.090, 42 lei. Aceasta valoare reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 ? valoarea estimata a contractuluiart (art.6 din H.G. nr. 925/2006).Optiuni: Posibilitate prelungire conf. art.6 alin.(3) din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 090.42 - 157, 577.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantiei de participare, in cuantum de 2%din valoarea estimata, conform anexa B din doc de atribuire, constituita in lei, euro sau in alta moneda, prin una din formele prevazute de legislatie (art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006). Se permite depunerea sumei de bani la casieria unitatii. In cazul in care garantia de participare se depune in euro sau in alta moneda, se va avea in vedere cursul afisat de BNR, valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO16TREZ2015005XXX000162, deschis la Trezoreria Calarasi, cod fiscal 8526893. Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr. 10. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie (Formular nr. 9). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel mai tarziu la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru sume reduse ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea acesteia la casieria unitatii. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Formularul nr.11.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie (Formular nr. 9)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(completare Formular nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 (completare Formular nr.2);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(completare Formular nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(completare Formular nr.4);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare Formular nr.5)Pentru persoane juridice/fizice romane: - certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaPentru persoane juridice / fizice straine- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana;
- declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Formularele nr. 2 si 3 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator va trebui sa dovedeasca neincadrarea numai la lit.a, c1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006, conform prevederilor art. 186(2) si art. 190(2)din OUG 34/2006.Formularul nr. 4 va fi depus atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Formular nr. 5 va fi depus de ofertant/ofertanti asociati, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Stoicescu Dan ? Sef Baza, Damian Daniela - Contabil Sef, Mihailescu Mircea - Sef Serviciu Logistic si Dragnea Petrus, Anghelina Sorin, Necula Valentin, Crivat Marcela, Vestinian Adrian - membrii comisiei de evaluare a ofertelor. 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor ofertate.- informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intro-o limba straina.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer