Achizitie publica - Furnizare piese schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa tip Grosse10 bis-40
Detaliu pentru invitatia numarul 324589
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324589/20.04.2012
Denumire contract: Furnizare piese schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa tip Grosse10 bis-40
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa tip Grosse10 bis-40
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare piese schimb pentru pompele de evacuare zgura si cenusa tip Grosse10 bis-40, aferente statiei Wedag (bucse, rotori, capace, carcase)conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 42124290-3 - Piese pentru pompe centrifuge (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 549 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4100 lei, cel putin valab of, 90zile de la termenul limita de primire a of, cf art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani/numerar.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest: 2075, 49 lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (50% pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a contractului, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancaraori de o societate de asigurari .Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectului contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Lista va fi insotitade cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care beneficiarii saconfirme furnizareade produse similare. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor.Cerinta minima de calificare: Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani piese de schimb similare celor ofertate care sa fi respectat minimal toate cerintele din caietul de sarcini. Se vor prezenta recomandari/certificari de buna executiedin partea beneficiarului., Cerinta nr. 2 Informatii privind resursele tehniceOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la resursele tehnice de care dispune in vederea indeplinirii contractului., Cerinta nr. 3 Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului (daca este cazul)., Cerinta nr. 4 Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutOfertantul va prezenta declaratia referitoare la personalul calificat si autorizat de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, care sa cuprinda si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare., Cerinta nr. 5 Informatii privind asocierea Se va prezenta in original, Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie, semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratia se va prezenta in original semnata si parafata de reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele din standardul ISO 9001 pentru domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 16:29