Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare piese si accesorii pentru autosanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 326205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Numar invitatie: 326205/09.05.2012
Denumire contract: Furnizare piese si accesorii pentru autosanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITACod fiscal: 7639762, Adresa: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243234786, Fax: 0243234786
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DECEBAL, NR.1, JUD. IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243234786, fax: +40 0243234786, persoana de contact: Mangiurea Luiza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.DECEBAL, NR.1, JUD. IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243234786, fax: +40 0243234786, ofertele se depun la Secretariatul Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita, et.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare piese si accesorii pentru autosanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si servicii de reparatii privind autosanitarele din dotarea Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita.
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1% din valoarea estimata fara TVA 2, 543.00lei.-Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.-Garantia de participare se va prezenta autoritatii contrcatante cel putin o data cu oferta.Pentru IMM-uri, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor (formularul 11)Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute de art.86 din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Slobozia este RO60TREZ3915005XXX000103Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 8, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante din Slobozia, str. Decebal, nr.1, jud. Ialomita, pana cel tarziu la data de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art.88, alin.1 si 2din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVAa contractului de achizitie ce va fi incheiat.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art, 90 din HG 925/2006: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 12)-Virament bancar cu OP in contul RO60TREZ3915005XXX000103 deschis la Trezoreria Slobozia.Periaoda de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna eecutie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.Se constituie pana la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la semnarea acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1)Delaratie cu privire la neincadrarea in prevederile 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 2)Declaratie cuprivire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formularul 4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului314/2010 (formularul 10)Certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoanele cu functie de decizie in cadrul Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita sunt : Manager general - Radu Paros, Director economic ? Ec. Tenea Carmen Anca, Director tehnic ? Ing. Mocanu Cristian, Director medical ? Dr. Suvac Aliona, Asistent sef ? Lazar George. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau altedocumente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridical. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respective certificate emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificate o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa INFORMATII GENERALE OFERTANT, 2.Bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa de informatii privind experienta similara, 2.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune, 3.Autorizatie RAR, 4.Recomandari din partea altor beneficiari / clienti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se gaseste in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer