Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PIESE SI ACCESORII PENTRU FOTOCOPIATOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 345319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIU
Numar invitatie: 345319/17.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE PIESE SI ACCESORII PENTRU FOTOCOPIATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SIBIUCod fiscal: 9753096, Adresa: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Telefon: +40 269232066, Fax: +40 269232575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. SIBIU, LOC. SIBIU, STR. MITROPOLIEI, NR. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550179, telefon: +40 269236955, fax: +40 269236955, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, STRADA MITROPOLIEI NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PIESE SI ACCESORII PENTRU FOTOCOPIATOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONARE TONERE SI CARTUSE PENTRU ECHIPAMENTELE DIN CADRUL DGASPC SIBIU
II.1.6) CPV: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
xIn cuantum de 2% din valoarea estimata respectiv 1460 lei.Se constituie in conditiile prevazute in art.86 al.1 din HG 925/2006 (contulautorit.contr.RO43TREZ5765006XXX000238, Trezoreria Sibiu)In cazul ofertantilor din categ.IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 (art.16 al.2) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat (Declaratie IMM).garantia de participare trebuie sa fie valabila timp de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.garantia de participare este valabila pe durata valabilitatii ofertelor.in cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa in conditiile art.33 al.3 lit.b din HG 925/2006.Dovada constituirii garantieitrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006.In cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul desfasurarii procedurii este respinsa de CNSC, cf.prevederilor art.278^1alin.1 din OUG 34/2006, autorit, cont.va retine 1% din valoarea estimata, respectiv 730 lei.garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006.Daca garantia de participare va fi constituita intr-o alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR anuntat cu 4 zile inainte de datalimita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buan executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constiotuie in una din modalitatile si in conformitate cu prevederileart.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cf. prevederilor art.92 alin.2 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cunatumul precizat on documentatia de atribuire . FORMULARUL 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-se completeaza Formularul 12.Declaratie pe propria rapundere privind neincadrarea in dspozitiile art.181 din OUG 34/2006-se completeaza Formularul 23.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bug.gen.consolidat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata.4.Certificat de participare cu oferta independenta-se va completa Formularul 35.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-se va completa Formularul 4.Persoanele de decizie sunt: Tolciu Mihaela-director executiv, Marcu Maria - director executiv adj asistenta sociala, Albinaru Maria-director executiv adjunct, Vatasescu Daniela Elena-sef birou juridic, Floare Maria-sef birou achizitii, Prodan Corina-birou achizitii, Daniela Suciu - consilier superior6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa Formularul 5NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal. prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in Original/copie legalizata la notar/Copie lizibila"conform cu originalul"stampilata si semnata. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridiceOfertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) de minim 146000 lei fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.se solicita o lista a contractelorde livrari de produse similare un ultimii 3 ani astfel: Ofertantul trebuie sa faca dovada pentru executarea a maxim 3 (trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 73.000 lei fara TVA si al caror obiect sa fi fost furnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie., 2.Informatii privind subcontractantii.declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Formularul se va completa indiferent daca ofertantul are sau nu subcontractanti., 3.Mostre Certificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer