Achizitie publica - Furnizare placi etansare necesare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni
Detaliu pentru invitatia numarul 349812
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349812/03.07.2013
Denumire contract: Furnizare placi etansare necesare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Energetic Hunedoara SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, cladirea administrativa. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare placi etansare necesare pentru instalatiile din cadrul CEH- P.L. Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare placide etansare pentru instalatiile din cadrul CEH ?P.L. Electrocentrale Paroseni
II.1.6) CPV: 34312500-2 - Garnituri de etansare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 245 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot I- 319, 9 lei ; LotII ? 54, 6 lei ;Lot III- 50, 4 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de laplata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Andronache Daniel Costel, Manga Marcel, Ciobanu Maria, Arvunescu Ioana, GiurgiuVasile, Mija Eduard, Sandu Florian Ioan, Visan Doru, Diaconu Dragos Iulian, Schmidt Eduard, Tradnik Rudolf, Robert Krausz, Dumitrescu Octavian, Bilgar Sorina, Schmidt Fabiola, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta, Gradina Nicolae, Pardos Schmidt Cristina, Gyorgy Ana, Timisan Mihaela Maria, Horlescu Marian, Moldovan Cristina, Gavrila Gabriela, Busoniu Ioan Adrian.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ; - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va prezenta lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar inscris in lista principalelor livrari de produse, din care sa reiasa furnizarea de produse.Cerinta minima: Ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani, placi care au fost folosite in aplicatii cu parametri temperatura/presiune de minim: Lot nr.1- 150 grade Celsius/12 bari; pentru Lot nr.2- 350 grade Celsius/20 bariLot nr.3- 450 grade Celsius/100 bari, si ca acestea au fost montate (total sau partial) in instalatii fara sa creeze probleme., Furnizorul va prezenta mostre , pe care sa se vada vizibil tipul placii de etansare (dimensiune minima pentru fiecare tipde placa :100x100x0, 5รท3 mm) .Mostrele vor fi depuse odata cu oferta, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 09:39