Achizitie publica - Furnizare platforma de licentiere a spatiului virtual al Sectorului 2 al Mun. Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 322841
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322841/27.03.2012
Denumire contract: Furnizare platforma de licentiere a spatiului virtual al Sectorului 2 al Mun. Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare platforma de licentiere a spatiului virtual al Sectorului 2 al Mun. Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie platforma de licentiere a spatiului virtual al Sectorului 2 al Mun. Bucuresti, inclusiv instruirea pe nivele, respectiv operatori de sistem, administratori sectiuni si sistem, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 48210000-3 - Pachete software pentru retele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 879 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare: 2000, 00 lei;Garantia de participare se constituie in fav autorit contr in conformitate cu art. 86 din HGR nr. 925/2006.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care constituirea se face prin virament se va plati in contul: RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2 , Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti.Se va prezenta ordinul de plata, in copie va avea confirmarea sumei de catre banca pina la data deschiderii ofertelor.In cazul in care se constituie prin scrisoare de garantie de particip se utiliz formularul nr 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireIn cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC , autorit contr va retine contestatarului suma calc conf art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA, se constituie in cf cu art 90 din HGR 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul constituirii prin scrisoare de gar se va utiliza formularul 18.Dovada constit garant va fi prez autorit contr in original in cel mult 5 zile de la data semnariicontr. Garantia va avea valabilit pe toata perioada de valabilitate a contractului si se restituie in termen de maxim 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006)- completare formular nr. 1.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 - completare formular 2.III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar Inregistrarea de restante la plata restantelor descalifica ofertantul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a a cestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69A1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular nr. 3- Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: 1. Neculai Ontanu - Primar2. Ion Marin - Director Executiv Directia Economica3. Valentin Ifrim - Director Executiv Directia Servicii Informatice si Administrare Echipamente4. Victorita Bocea - Sef Serviciu Licitatii Contracte, Autorizare Agenti Economici5. Marius Ionescu - Sef Serviciu Administrae Retele IT si Aplicatii Informatice6. Sorin Soare - consilier, Serviciul Licitatii Contracte, Autorizare Agenti Economici7. Oana Ionita - consilier, Directia Servicii Informatice si Administrare Echipamente8. Adrian Staniloiu - referent, Directia Servicii Informatice si Administrare Echipamente9. Mihai Pascan - referent, Directia Servicii Informatice si Administrare Echipamente10 Florentina Costea- consilier, Directia JuridicaV. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4VI. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr. 5 - Se va prezenta Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul) valabil la data deschiderii ofertei, emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii;
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnica: prezentarea listei cu principalele furnizari de produse din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Prezentarea a cel putin un contract si maxim 2 contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri- Pentru fiecare dintre contractele prezentate , ofertantul va depune recomandari, din partea beneficiarilor/clientilor., 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul va trebui sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractelor., 4.Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante cel putin un specialist IT care va indeplini urmatoarele conditii: - Certificat Microsoft®Certified Technology Specialist (MCTS)-Microsoft Windows SharePoint® Services 3.0, Application Development (se va dovedi cu copia transcriptului Microsoft) sau echivalent- Certificat Microsoft®Certified Technology Specialist (MCTS)- -Microsoft Windows SharePoint® Services 3.0, Configuration (se va dovedi cu copia transcriptului Microsoft) sau echivalent- Certificat Microsoft®Certified Technology Specialist (MCTS)- -Microsoft Office Communications Server 2007, Configuration (se va dovedi cu copia transcriptului Microsoft) sau echivalent, 5. Ofertantul va trebui sa prezinte certificare MS Certified Partner cu competente Networking Infrastructure solutions, Server Platforms si Unified Communication, Informatii privindSubcontractantii (dupa caz) Prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 16:24