Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE ?Plicuri format special pentru ambalare permise de conducere si certificate de inmatriculare, solicitate de Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor?


Detaliu pentru invitatia numarul 320508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 320508/23.02.2012
Denumire contract: FURNIZARE ?Plicuri format special pentru ambalare permise de conducere si certificate de inmatriculare, solicitate de Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE ?Plicuri format special pentru ambalare permise de conducere si certificate de inmatriculare, solicitate de Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ?Plicuri format special pentru ambalare permise de conducere si certificate de inmatriculare, solicitate de Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor?
II.1.6) CPV: 30199230-1 - Plicuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.200 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, suma de 1600 lei conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 9 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO05RNCB0082000367330001 BCR Sucursala Unirea, beneficiar RA-APPS, cod fiscal RO 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului - conform art. 89 alin. 1 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 1?Declaratie privind eligibilitatea? ? se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Formular 2?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181? Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Formular 3 ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 4 ?Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel Surdu ? Dir. Coordonator, Emilia Serban - Dir. Economic, Laura Roussos ? Director Juridic, Monica Nicolae ? sef Serviciu Documente Speciale, Mirela Tincu ? sef Birou Avizare Legislatie, Camelia Trandafir ? sef Birou Atribuire Contracte Achizitii, Monica Petrescu ? Jurist.Formular 5 ? Declaratie privindcalitatea departicipant la procedura?Certificate fiscale privind obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetele locale emise pentru luna anterioara organizarii procedurii.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de Registrul Oficiului Comertului.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. (pentru persoanele juridice / fizice straine).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei., Situatia financiara intocmita la 30.06.2011, vizata si inregistrata la organismele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani., Experienta similara - Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect livrarea unor produse similare, in cantitate de 1.600.000 plicuri., MostreSe solicita prezentarea a 2 mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Ofertantii vor prezenta Certificatul de management al calitatii: SREN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer