Achizitie publica - furnizare pneuri profil vara
Detaliu pentru invitatia numarul 323677
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323677/06.04.2012
Denumire contract: furnizare pneuri profil vara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GALATICod fiscal: 3437132, Adresa: Galati, strada Brailei, nr.200, Adam, Telefon: 0236/413570, Fax: 0236/311177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, strada Brailei, nr.200, Galati, Romania, cod postal: 800408, telefon: +40 236413570, fax: +40 236413570, persoana de contact: Aurel Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Galati, strada Brailei, nr.200, serviciul de Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare pneuri profil vara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea pe loturi de pneuri profil de vara
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare corespunzatoare celor 22 loturi, este in valoare totala de 4340 lei, astfel : -lotul 1=2000 lei, lotul 2=460 lei, lotul 3=20 lei, lotul 4=129 lei, lotul 5=145 lei, lotul 6=160 lei, lotul 7-64lei, lotul 8=24 lei, lotul 9=24 lei, lotul 10=333 lei, lotul 11=40 lei, lotul 12=190 lei, lotul 13=20 lei, lotul 14=123 lei, lotul 15=32 lei, lotul 16=56 lei, lotul 17=154 lei, lotul 18=32 lei, lotul 19=44 lei, lotul 20=180 lei, lotul 21=62 le, lotul 22=48 lei.Garantia de participare se constituie prin ordine de plata in contul RO30TREZ3065005XXX000190 deschis de IPJ Galati la Trezoreria Galati.Cod fiscal 3437132
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere pentru neincadraea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006-se va completa formularul A-declaratie pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, lit c si lit d din OUG nr.34/2006 - se va completa formularul B, care va fi insotita de urmatoarele documente : certificat de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat-formular tip eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice unde are sediul societatea din care sa rezulte ca nu sunt inregistrare datorii scadente in luna martie 2012, in original, copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, formular tip eliberat de Directia Impozite, Taxe si alte venituri Locale unde are sediul societatea din care sa rezulte ca nu sunt inregistrare datorii scadente in luna martie 2012, in original, copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.-cetificatul de participare cu oferta independenta-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1)din OUG nr.34/2006. In cazul in care exista subcontractanti se va completa formularul D iar fiecare subcontractant va completa si declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69(1)din OUG nr.34/2006. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante aproba/semneaza documente privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Comisar de politie Danut LEFTER-inspector sef; Comisar sef de politie Blanaru Luminita -contabil sef; Comisar de politie Hristachi Cornelia-consilier juridic; Comisar sef de politie Niculae Gheorghe-sef serviciu logistic; subcomisar de politie -Gingarasu Mihai-sef birou tehnic si membru comisie evaluare, Comisar de politie Andrei Aurel-membru comisie de evaluare si responsabil cu organizarea procedurii de achizitie publica.-se va prezenta bilantul contabil pe anul 2011 avizat si inregistrat de organele competente -prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentionea conform cu originalul a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al registrului comertului din care sa rezulte faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate si comercalizarea de bunuri care fac obiectul contractului-se va completa formularul Informati generale -formular 21
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare site-ul e.licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:21