Achizitie publica - FURNIZARE POMPE PENTRU LICHIDE
Detaliu pentru invitatia numarul 330977
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330977/04.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE POMPE PENTRU LICHIDE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Barajului nr.6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540191, SECCRETARIAT, telefon: +40 265404113, fax: +40 265306098, persoana de contact: Madalina Pirlea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA STTM Tg Mures, Str. Barajului nr.6, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE POMPE PENTRU LICHIDE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE POMPE PENTRU LICHIDE
II.1.6) CPV: 42122100-1 - Pompe pentru lichide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 300 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractantul principalIn cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO54 RNCB 0188 0195 7185 0001 deschis la B.C.R. Mures, cu conditia confirmarii existentei sumei mentionate in banca beneficiarului pana la termenul limita de deschidere a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular 1 din Cap III;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Formular 1B(acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul - Formular 1.1.B din Cap III): Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director ing. Cristian Cioban, Director Economic ec Gheorghe Dimbean, Director Tehnic ing. Ioan Stefan, Director Comercial ec. Alexandru Ilinca, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, Sef Serviciu Dezvoltare ing. Mircea Bindean, Sef Birou Contracte ec. Sorin Ioan Stan, Sef Serviciu Achizitii ing. Ovidiu Alexa, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Florin Ciopaian, ec. Paul Radut, (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)-Formular 1C.Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 -Anexa;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul)Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma : copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul va prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani poate fi precizata si in euro, iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara, ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract, avand ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin 15.000 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.-Formular 4, Produsele livrate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va prezenta Formularul 5 din Capitolul III-FormulareExperienta similara pote fi precizata si in euro, iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE conform anului in care a fost incheiat contractul. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parteDocument emis de organisme acreditate care atesta implementarea sistemului calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 07:28