Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare preparate si semipreparate din carne de vita si porc


Detaliu pentru invitatia numarul 345057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 345057/11.04.2013
Denumire contract: Furnizare preparate si semipreparate din carne de vita si porc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696/167, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Eugen Ignat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Suceava, B-dul 1Mai nr.5A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare preparate si semipreparate din carne de vita si porc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de preparate si semipreparate dincarne de vita si porc(costita afumata, slanina afumata, kaizer, caltabos, cremwursti grosi de porc, parizer porc afumat, parizer vita, sunca presat, carnati de casa, carnati de porc afumati, carnati ardelenesc, carnati popular, carnati polonez, leber, salam porc, salam victoria, salam voinea, salam italian, salam mistretul, salam bucuresti, salam rustic) in vederea aprovizionarii Cantinei de Ajutor Social din municipiului Suceava, pentru asigurarea hranei asistatilor sociali.Conform Caietului de sarcini urmeaza a se achizitiona urmatoarele cantitati estimate maxime pana la 31.12.2013: costita afumata 1000kg, slanina afumata 1000kg, kaizer750kg, caltabos750kg, cremwursti grosi de porc 1500kg, parizer porc afumat 4000kg, parizer vita 2000kg, sunca presata 1000kg, carnati de casa 2500kg, carnati de porc afumati 2500kg, carnati ardelenesc 2500kg, carnati popular 2500kg, carnati polonez 2500kg, leber 1000kg, salam porc 1500kg, salam victoria 1500kg, salam voinea 1500kg, salam italian 1500kg, salam mistretul 1500kg, salam bucuresti 1500kg, salam rustic 1500kg.Cantitatea maxima de produse estimata a se achizitiona in cazul suplimentarii contractului, prin act aditional cu maxim 4 luni, in conditiile art.6 din HG 925/2006, este urmatoarea: costita afumata 500kg, slanina afumata 500kg, kaizer 375kg, caltabos 375kg, cremwursti grosi de porc 750kg, parizer porc afumat 2000kg, parizer vita 1000kg, sunca presata 500kg, carnati de casa 1250kg, carnati de porc afumati 1250kg, carnati ardelenesc 1250kg, carnati popular 1250kg, carnati polonez 1250kg, leber 750kg, salam porc 750kg, salam victoria 750kg, salam voinea 750kg, salam italian 750kg, salam mistretul 750kg, salam bucuresti 750kg, salam rustic 750kg . Valoarea minima a intervalului precizat la sectiunea II.2.1)Cantitatea si domeniul global - respectiv 248575lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima 372862lei fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariOptiuni: cf.prev.art.6 din HG 925/2006, cantitatile se pot suplimenta in cazul prelungirii, cu max 4 luni.
II.1.6) CPV: 15131700-2 - Preparate pe baza de carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 575 - 372, 862 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru fiecare lot cf. Anexei B, constituita in conditiile art. 86 din HG 925/2006 (instrument de garantare; ordin de plata; depunerea sumei la caseria autoritatii contractante) .Se poate constitui prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria mun. Suceava, cod fiscal 4244792 - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde 1% din valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care s-a depus contestatie si se afla in situatia prevazuta de art. 278^1 - Dovada constituirii garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. - echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din situatiile descrise la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1 % din valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care s-a depus contestatie si se afla in situatia prevazuta de art. 278^1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1 astfel: -Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Lungu Ion ? primar- Doroftei Ovidiu ? viceprimar- Varvara Gavril ? viceprimar;
- Ciutac Ioan ? secretar municipiu- Vaideanu Elisabeta ? Director Executiv, Directia Buget, Contabilitate si Fiscalitate- Cordus Carmen Mihaela, sef Serviciu Contabilitate- Siriteanu Mihaela Angelica, viza control financiar preventiv propriu- Sofian-Nicoara Mirela-Rodica, viza control financiar preventiv propriula care se adauga membrii comisiei de evaluare, respectiv: - Ioan Ciutac, Secretar municipiu Suceava presedinte- Marchitan Narcisa, Director Directia Asistenta Sociala membru- Potoroaca Paraschiva, Sef Serviciu Asistenta Sociala membru- Damian Camelia, Sef serviciu Patrimoniu membru- Rusu Cristian, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridic membru- Eugen Ignat, Consilier Compartimentul achizitii publice secretarMembri de rezerva: - Jitariuc Mihail, Director Directia Patrimoniu presedinte- Carcu Vasile Danut, Sef Serviciu Protectie Sociala membru- Dragoi Maria Loredana, Consilier Directia Asistenta Sociala membru- Turcanu Floarea, consilier Serviciu Patrimoniu membru- Olariu Sanda Mihaela, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridic membru- Grusca Cristian, Consilier juridic Serv. Cont. Adm. Juridic secretar2) Se vor prezenta (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.3)Certificat de participare cu oferta independenta-Completare Formular 314, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinta 1: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata a acestora in limba romanaCerinta IIPrezentare in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Documentului de inregistrare sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, a activitatilor de productie si de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare vizat la zi , in conformitate cu prevederile Ordinului ANSVA nr.111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare si a Ordinului ANSVA nr.57/2010 cu modificarile si completarile ulterioare .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv. 2010, 2011 si 2012. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii. Se va completa Formularul 2 in original. Pentru calculul echivalentei leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor furnizari de la infiintare. Completare Formularul 12 D? se va prezenta in original, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. - Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica Prezentare Certificat HACCP (Sistemul Analizei hazardului si punctelor critice de control) sau echivalent ? Se va prezenta certificatul privind implementarea sistemului Analizei hazardului si punctelor critice de control sau echivalent eliberat de un organism de certificare a sistemului acreditat in tara sau in strainatate. In cazul in care operatorul economic nu detine un asemenea certificat va prezenta orice alt certificat echivalent care sa confirme asigurarea implementarea principiilor si procedurilor de bune practici de igiena. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita a depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer