Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare prin inchiriere de utilaje, fara optiune de cumparare, pentru Comuna Buntesti, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 323531
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUNTESTI
Numar invitatie: 323531/06.04.2012
Denumire contract: Furnizare prin inchiriere deutilaje, fara optiune de cumparare, pentru Comuna Buntesti, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUNTESTICod fiscal: 4558698, Adresa: Buntesti strada Principala nr.28, comuna Buntesti, judetul Bihor, Buntesti, Telefon: 0259/329180, Fax: 0259/329180
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Buntesti strada Principala nr.28, comuna Buntesti, judetul Bihor, Buntesti, Romania, cod postal: 417115, telefon: +40 259329180, fax: +40 259329180, persoana de contact: SORIN MIHAI DEGAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Buntesti strada Principala nr.28, comuna Buntesti, judetul Bihor, Buntesti, Romania, cod postal: 417115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare prin inchiriere deutilaje, fara optiune de cumparare, pentru Comuna Buntesti, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica va consta in furnizare prin inchiriere deutilaje si mijloace de transport pentru diverse lucrari edilitare ce se vor executa pe domeniul public din comuna Buntesti, fara optiune de cumparare, pe o perioada de 12 luni de la semnarea contractului.
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 6000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO65TREZ0785006XXX001230, deschis la Trez. Beius, CIF AC: 4558698. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 3.225 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.2.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta completat Formularul nr. 2, in original.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul nr. 12, in original. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Degau Sorin Mihai ? Primar, Toma Dan Ovidiu ? Viceprimar, Bala Danut Madalin ? Responsabil achizitii, Costea Ionel- Responsabil urbanism, Frent Ana Maria ? Contabil, Degau Gheorghe- Secretar4.Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRMAP, nr. 314 din 12.10.2010.Se va prezenta completat Formularul nr. 4, in original. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului.Se va prezenta Certificat constatator in copie ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil (2008, 2009, 2010)vizat si inregistrat la organele competente(DGFP), in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila., Declaratie privind cifra medie de afaceriglobala pe ultimii trei ani .Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele furnizari, prin inchiriere, deutilaje si mijloace de transport efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de unul sau mai multe contract/contracte de furnizare similare, a carui/caror valoare cumulatasa fie de cel putin 300.000 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer