Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUS ? COMBUSTIBIL TERMIC LICHID, PENTRU CENTRALE TERMICE - COMUNA JILAVELE JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 338248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA (PRIMARIA JILAVELE)
Numar invitatie: 338248/26.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUS ? COMBUSTIBIL TERMIC LICHID, PENTRU CENTRALE TERMICE - COMUNA JILAVELEJUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA (PRIMARIA JILAVELE)Cod fiscal: 4365174, Adresa: COMUNA JILAVELE, IALOMITA, Jilavele, Telefon: 0243/288001, Fax: 0243/288001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA JILAVELE, IALOMITA, Jilavele, Romania, cod postal: 927155, telefon: +40 243/288001, fax: +40 243/288001, persoana de contact: NICOLAE STOENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA JILAVELE, JUDETUL IALOMITA, STRADA CALEA URZICENI NR. 100 COD POSTAL 927155ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUS ? COMBUSTIBIL TERMIC LICHID, PENTRU CENTRALE TERMICE - COMUNA JILAVELEJUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea pe o perioada de trei ani a unei cantitati de minimum 105 de tone si maximum 126 tone, functie de necesarul de consum, de combustibil termic lichid, pentru functionarea centralei termice, aflata in subordinea primariei comunei Jilavele.
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 741.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 10TREZ3935006XXX000053deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.In cazul unei contestatii respinse, ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 4.335, 74 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului secvential incheiat in fiecare an, fara TVA; modalitatea de constituire fiind in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925 / 2006 si HG 1045 / 2011. .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa si se va prezenta formularul 1 din sectiunea II Formulare.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si se va prezenta formularul 2 din sectiunea II Formulare Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.) Declaratia tertului sustinatorva cuprinde numai neincadrarea in prevederile art 181 lit.: a), c1) si d) din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si se va prezenta formularul 3 din sectiunea II Formulare, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 .Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si se va prezenta formularul 13 din sectiunea II Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Secretarul, Contabilul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare, membrii comisiei de buget finante din cadrul Consiliului Local.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stoene Nicolae - primar, Ene Miloievici Petre ? presedintele comisiei de evaluare, Panait Florian, Anghel Ion? membriin comisia de evaluare, Stanimir Ion ? secretar, Panait Florian ? contabil, Stanimir Vasilica, Lazarica Teodora, Ionita Florentin, Carpen Gabriel ? membrii comisiei buget finante din cadrul consiliului local .Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori, subcontractanti.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.100.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor privind furnizarea in ultimii 3 ani pentru cele mai importante produse similare., Maximum douacontracte de furnizare produse similare (produse petroliere): prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul a maximum doua contracte de produse similare (produse petroliere) sau parte a unui alt contrac, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare, cumulata a celor maximum doua contracte, de cel putin 550.000, 00 lei (fara TVA)De asemenea contractele respective vor fi insotite de copii lizibile a recomandarii de la beneficiarulrespectiv., o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, in conf cu art 188 , alin 1 lit b .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP , WWW.E-LICITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer