Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE - ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC SI SOLUTII PENTRU NUTRITIE PARENTERALA
Detaliu pentru invitatia numarul 342733
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342733/15.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE - ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC SI SOLUTII PENTRU NUTRITIE PARENTERALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL URZICENICod fiscal: 4364969, Adresa: str.Panduri nr.23, Urziceni, Telefon: 0243206226, Fax: 0243255379
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Teilor nr.3, Urziceni, Romania, cod postal: 925300, telefon: +40 243206226, fax: +40 243255379, persoana de contact: Neidoni Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul mun.Urziceni, str.Teilor nr.3, Urziceni, Romania, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE - ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC SI SOLUTII PENTRU NUTRITIE PARENTERALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Medicamente
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 076.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1600 lei sau echivalent euro la curs BNR din data de 12.02.2013.Mod de constituire conf.art.86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular Anexa 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 2. Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului mun. Urziceni sunt: dr. Jardan GHeorghi - Manager, ec. Balaban Alexandrina - Director Financiar - Contabil, jr. Neidoni Sabin - Sef Serviciu AADTI, dr. Dane Marilena - Director Medical, farm Dinca Constanta- farmacista. -Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune" conform cu originalul".-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune" conform cu originalul3. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 34. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 45. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Declaratie pe proprie raspundere Formular Anexa nr. 6 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune" conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a depune inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante si intr-un termen de maxim 24 ore, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale (Anexa nr. 7) din care sa rezulte cifrade afaceri globala pe ultimii 3 ani.Curs BNR: 31.12.2010:1 euro = 4, 2848lei;31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei;31.12.2012:1 euro = 4, 4287 Lei. Nota: Inacest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare sidata la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita Certificatul ISO 9001 pentru activitatea desfasurata de ofertantsau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 08:49