Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE - FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
Detaliu pentru invitatia numarul 323685
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323685/06.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE - FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului MehedintiCod fiscal: 10099816, Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0352401215, Fax: 0252-328658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220132, telefon: +40 0252324460, fax: +40 0252328658, persoana de contact: Victoria Danciulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Mehedinti, str.Traina, nr.89, etaj 1 camera 29 - COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Drobeta Turnu Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE - FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse fructe si legume transformate.Scopul - asigurarea necesarului de hrana zilnica pentru persoanele institutionalizate in centrele dion subordinea D.G.A.S.P.C. Mehedinti; contractul se va derula pe aproximativ 8 luni, pana la 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 =5leiLot 2 =234leiLot 3 =14leiLot 4 =16 leiLot 5 =42leiLot 6 =20leiConstituirea garantiei de participare se va realiza prin una dintre urmatoarele forme: 1. ? instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2. ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3. ? ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin.Garantia de participare va avea perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate solicitate sineadaugarea dovezii pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului.In cazul I.M.M-urilor, se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una dintre urmatoarele forme: 1. ? instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;2. ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original;3. ? ordin de plata cu semnatura si stampila in contul RO42TREZ4615006XXX000111 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin.In cazul I.M.M-urilor, se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie, printr-o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 la Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 (Formular nr.1 din sectiunea Formulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular nr.2 dinsectiunea Formulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie la nivelul institutiei sunt: 1. Director executiv ? Jr. Aprotosoaie Georgeta;2. Director executiv adjunct ? Ec.Doinea Adriana;3. Director executiv adjunct economic ? Ec.Raceanu Mirel Richard.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Consilier juridic ? Danciulescu Victoria;2. Economist ? Mangu Carmen;3. Economist ? Iacobescu Maria;4. Inginer ? Pirvulescu Roxana.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (Formularnr. 3 din sectiuneaFormulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.d) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularnr. 4 din sectiuneaFormulare);Declaratia de mai sus, va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Depunerea documentelor enumerate la literele a, b, c, d, se va permite in oricare dintre formele original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.e) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor.In evaluare, autoritatea contractanta va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 emis de M.F.P.Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului. Cerificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, emis cu maximum 30 zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezintepentru conformitate documentul original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Mostrecu titlu ?gratuit?, Cerinta 2.Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de M.A.D.R. pentru producatori, copie semnata si stampilata de conformitate Cerinta 1.Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei ? certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant, copie semnata si stampilata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:56