Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse - paine semialba .


Detaliu pentru invitatia numarul 348875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti
Numar invitatie: 348875/19.06.2013
Denumire contract: Furnizare produse - paine semialba .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori si Tineri TichilestiCod fiscal: 4205599, Adresa: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Telefon: 0239/614400, Fax: 0239/627748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707, telefon: +40 0239614400, fax: +40 0239627748, persoana de contact: Danel Cristinel Sarau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707, telefon: +40 0239614400, fax: +40 0239627748, persoana de contact: Adrian Chirvase
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse - paine semialba .
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru produse - paine semialba , iulie 2013- iunie 2014 cu un singur operator economic.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 980 - 129, 195 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 2583.90 lei, sau echivalentul in valuta stabilit la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data publicarii invitatiei de participare..Termen: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006. Contul de virament este : RO31TREZ1515005XXX000179, CIF 4205599, deschis la Trezoreria Braila.Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Conform art 278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, cat si in situatia renuntarii la contestatie.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent. Modul de constituire: conform art.90 alin. (1) si alin. (2).din H.G.nr.925/2006. Contul de virament este : RO31TREZ1515005XXX000179, CIF 4205599, deschis la Trezoreria Braila. Daca autoritatea contractanta si ofertantul castigator, convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la disp.aut. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se va constitui in maxim trei zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul, in conformitate cu prevederile art. 91 din HG 925/2006, de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indepliniri contractului, in limitele prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, al.(1) din HG 925/2006.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.1 ;
-Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participantin situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.2;
-Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 3;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: director Jenie Gianina Craciun, sef serviciu economico-administrativ Adriana Ardeleanu, sef birou logistica Marius Oprea, consilier juridic Adriana Romarciuc, ofiter achizitii Adrian Chirvase, sef birou financiar contabilAdriana Bounegru , contabil- viza CFP Mariana Alexandroae, responsabil ec. sector alimente Florin Mosneag.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau esalonarea acestora, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. -Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul";Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertuluiin original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa , telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri., Bilantul contabil-Ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat laorganele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani - Va cuprindevalori, perioade de livrare, beneficiari, cantitati, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Operatorul economic va prezenta mostra pentruprodus in cantitate de 500 gr.Aceasta se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei. Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denumireproducator, op.econ. ofertant, adresa si date de contact producator, respectiv op.econ.ofertant., Operatorul economic va prezenta rapoarte de evaluare sau rapoarte de incercari sau certificate de calitate, sau certificate de conformitate, sau declaratii de conformitate in raport cu un standard relevant. Certificatul SR EN ISO 22000:2005 HACCPPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer