Achizitie publica - furnizare produse -combustibil pe baza de bonuri valorice
Detaliu pentru invitatia numarul 348713
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348713/18.06.2013
Denumire contract: furnizare produse -combustibil pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 1Cod fiscal: 17182756, Adresa: STR.PROMETEU, NR.26, BL.14G, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212243592, Fax: +40 0212243592
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse -combustibil pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se achizitioneaza combustibil pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 226 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 6.048 RON si pentru perioada de valabilitate de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original (Formular VI.3)In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor atrage dupa sine excluderea din procedura.Restituirea garantiei de participare se va face astfel: ? in cazul ofertantului castigator: in cel mult 3 zile de la data semnarii contractului;? in cazul celorlalti ofertanti: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare daca: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind castigatoare, refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei;Conform art.278¹din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul respingerii contestatiei ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4032RON. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese - Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: - Andrei MIHAIL ? Director General- Dana PETRE ? sef Birou Licitatii Contracte- Aurelian DINU ? sef Serviciu Economic- Ovidiu IORDAN ? sef Serviciu Logistic Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitatea documentul mai sus mentionat in original /copie legalizata, Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, Persoane juridice / fizice straine-? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea oricaror documente care sa reflecte situatia economica si financiara a operatorului economic sau Copia Bilantul contabil pentru anul 2011, vizat si inregistrat la DGFPPrezentarea oricaror documente care sa reflecte situatia economica si financiara a operatorului economic sau copiabilantului contabil la 30.06.2012, vizat si inregistrat de D.G.F.P.Documentele (bilanturile) vor fi prezentate in copie, certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si ?tampilaIn cazul in care operatorii economici nu au depus bilantul aferent anului 2012, vor fi acceptate orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri pentru acest anFisa de informatii generale (declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani incheiati).B. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului minim 400.000 lei pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.livrarile se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 14:58