Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse- rafturi mobile- montare, testare, punere in functiune


Detaliu pentru invitatia numarul 336393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BIBLIOTECA JUDETEANA ALEXANDRU SI ARISTIA AMAN
Numar invitatie: 336393/01.10.2012
Denumire contract: Furnizare produse- rafturi mobile- montare, testare, punere in functiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA ALEXANDRU SI ARISTIA AMANCod fiscal: 4332185, Adresa: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Telefon: 0251532267, Fax: 0251523177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIHAIL KOGALNICEANU NR.9, Craiova, Romania, cod postal: 200390, telefon: +4 0251532267, fax: +4 0251523177, persoana de contact: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Judeteana Alexandru si Aristia Aman Craiova, Str.Mihail Kogalniceanu nr.9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse- rafturi mobile- montare, testare, punere in functiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare produse rafturi mobiel- montare, testare, punere in functiune- conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39152000-2 - Rafturi mobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 8387 leiperioada de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile.a)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) Ordin de plata - contul Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman de constituire a garantiei de participare este: RO03TREZ29124670220XXXXX , deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal nr. 4332185;c)Depunerea la casieria Bibliotecii Judetene Alexandru si Aristia Aman .La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are obligatia de restitui garantia de participare dupa incheierea contractului.in conformitate cu prevederile art.2781 alin.1 lit.a din OUG. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea formulararului privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG.34/2006.Se completeaza formularul ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181? din OUG 34/2006 ? anexa nr.12. Se solicita prezentarea formularuluianexa 691 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? din OUG.34/2006.Se completeaza formularul ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? din OUG.34/2006 ? anexa nr.11.3.Se solicita prezentarea formularului ?Certificat de participare cu oferta independenta?- se completeaza formularul ?Certificat de participare cu oferta independenta? ? anexa 6114. Conform art.691 din OUG.34/2006 se nominalizeaza persoanele cu functie de decizie.- Dindirica Lucian ? manager- Croitoru Violeta ? contabil sef- Duca Felix - sef serviciu-Presura Alexandra ? responsabil achizitii publiceConsilieri localiAvram Cezar GabrielBadea MarinBaragan StelianBercea Florea GeorgicaBica GheorgheBrezniceanu AlexandruCalin Cosmin PetrutCeana MihaelaCiurlin CosticaDinca Oana ManuelaDrignei DanielDumitrache Silviu IonutDurle Dumitru CosminIovan Cristinel Nicusor LeonardIrinei Marin IoanIvanovici LaurentiuMarcea MarcelMarin Marian vIORELMarinescu Sofi SabinMituletu Constantin FlorinMoise SimonaMosoiu ConstantinMotoi Nichi SilviuNeata Berciuga Mihail adrianOdolbasa VictorPaloiu Marian DanielGaina FloreaSoare MihaiStancu FlorinelStoica Stefan BucurTarnita DanielaTanasescu Alina ElenaUrsu Andrei TudorVasile Dorin CosminVaduva FanelVoiculescu Ion 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentele solicitate se pot depune in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. se solicita cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani con'inand valori, perioade de livrare, beneficiari;2. Se solicita de declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;3. se solicita informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat;4. se solicita mostre, descrieri sau fotografii a caror autenticitate poate fi demonstrata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer