Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE


Detaliu pentru invitatia numarul 318341
Autoritate contractanta
COMUNA APAHIDA
Cod de identificare fiscala: 4485243
Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida
Telefon: 0264231777
Fax: 0264231475
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE PRODUSE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de produse aferente: Lot 1-dotari la cresa pt copii in Loc ApahidaLOT 2-dotari pt dezv act culturale com Apahida.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.12.2011 15:24
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: com Apahida, jud Cluj , str Libertatii nr 122.cod postal: 407035.
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com Apahida, jud Cluj , str Libertatii nr 122.cod postal: 407035, Tel: 0264231777, Fax: 0264231475, e-mail: [email protected].
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 185, 861 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-decl privind calitatea de participant la procedura.-acorduri/contracte de asociere.-decla priv neincadrarea art 181.-decl privind eligibilitatea.-certificat plata impozite si taxe catre stat.-cert impozite taxe locale.-decl privind neincadrarea in art 69^1.-certificat constatator ORC.-situatie financiara anuala 2010.-angajament sustinere financiara.-informatii generale.-angajament sustinere tehnica.-decl principale lucrari ultimii 3 ani.-decl priv partile indeplinite de asociati.
SEAP.GARANTIA DE PARTIPARE LOT 1:3000 LEIGARANTIA DE PARTICIPARE LOT 2:700 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :10% DIN VAL CONTRACTULUI FARA TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer