Achizitie publica - furnizare produse
Detaliu pentru invitatia numarul 320624
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320624/21.02.2012
Denumire contract: furnizare produse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud. Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841, persoana de contact: Mihaela Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, jud. Ilfov, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083868, fax: +40 212083841, persoana de contact: Mihaela Tudor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare produse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de reactivi, consumabile si servicii de intretinere necesare coagulometrului COAG-A-MATE XM
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 498.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: pentru Lotul nr. 1 = 2.350, 00 leipentru Lotul nr. 2 =52, 00 lei-Se constituie prin virament bancar (la depunerea ofertei este obligatorie prezentarea, la vedere a unei copii a ordinului de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care la depunerea ofertei se prezinta, la vedere, in original. (formular din anexa nr. 12 - model pentru scrisoare de garantie participare).-Cont garantie S.I.E. - RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB. Cod fiscal: 10668016-Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza, de catre ACHIZITOR, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul va depune o contestatie pentru lotul nr. 1 iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.178, 58 lei, conform prevederilor art. 2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formular din anexa nr. 13 - model pentru scrisoare de garantie buna executie).Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului, respectiv 14.01.2013. Aceasta se va constitui, in maxim 10 zile de la semnarea de ambele parti a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 1. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-cerinta obligatorie: prezentarea si respectarea prevederilor formularului din anexa nr. 2. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1-cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 4. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ion, Tudor Mihaela, Grigore Constantin - specialisti in achizitiiPentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata, in limba romanaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura-cerinta obligatorie: prezentarea formularului din anexa nr. 14. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificat constatator (original sau copie legalizata) emis de ONRC cu maxim 2 luni inainte de data depunerii ofertelor si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? cerinta obligatoriePentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Nu se solicita conditii minime.Pentru persoanele juridice straine: orice document similar emis in tara de origine cu traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - pentru LOTUL nr. 1- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Nu se solicita conditii minime.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine., - pentru LOTUL nr. 2- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Nu se solicita conditii minime.Pentru persoanele juridice straine ? orice document similar emis in tara de origine.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:13