Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare produse agroalimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 133256
Autoritate contractanta
U.M.02034 CERNAVODA
Cod de identificare fiscala: 4514691
Adresa: STR.HINOG NR.1, Cernavoda
Telefon: 0241-238025
Fax: 0241-238025
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare produse agroalimentare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea urmatoarelor cantitati de produse: - Paine alba 715 kg (cod CPV 15911100-7);
- Preparate din carne 536 kg (cod CPV 15131120-2);
- branza topita 393 kg (cod CPV 15540000-5).
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.04.2008 12:20
Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNITATEA MILITARA 02034, STR.HINOG NR.1, LOC.CERNAVODA, JUD.CONSTANTA, COD POSTAL 905200
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.05.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNITATEA MILITARA 02034, STR.HINOG NR.1, LOC.CERNAVODA, JUD.CONSTANTA,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantii trebuie sa prezinte: - declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OG 34/2006;
- certificat de atestare fiscala;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- certificat constatator emis de ORC;
- certificat de inregistrare emis de ORC;
- fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
- bilant contabil la 31.12.2007;
- lista principalelor livrari;
- declaratie privind resursele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;
- declaratie privind resursele umane;
- autorizatie de livrare a produselor.
De la sediul U.M.02034 Cernavoda, str.Hinog nr.1, jud.Constanta, contra sumei de 10 lei, ce se achita la caseria unitatii, in zilele lucratoare, intre orele: 07.30-15.00.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer