Achizitie publica - Furnizare produse agroalimentare pentru hrana cainilor
Detaliu pentru invitatia numarul 329629
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329629/15.06.2012
Denumire contract: Furnizare produse agroalimentare pentru hrana cainilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784Cod fiscal: 2574140, Adresa: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250739601, Fax: 0250735673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse agroalimentare pentru hrana cainilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse agroalimentare pentru hrana cainilor, conform Anexei B - Informatii privind loturile
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 021 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare care se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si cu ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO21TREZ6715005XXX000129, deschis laTREZORERIA Rm. Vilcea, CIF2574140.Ordinul de plata se va depune scanat in SEAP.Cuantumul garantiei de participare este cel prevazut in Anexa B -Informatii privind loturile, si anume : Lot1carne de porc=124lei; Lot2carne de vita=139lei; Lot3carne de pasare=186lei; Lot4subproduse din carne=128lei; Lot5paine alba=244lei;Lot6hrana uscata pentru caini=135lei;Lot7hrana umeda pentru caini=189lei;Lot8cartofi=49lei; Lot9ulei alimentar din floarea soarelui=27lei; Lot10malai=144lei.Dovada constituirii garantiei de participre trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile, de la data depunerii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovadain acest sens), garantia de participare poate fi in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus, conf art.16(2)din Legea nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executiecare este de 10 % din pretul contractului fara TVA si se constituie conform prevederilor art(90 (1), (2) din HG925/2006.Se prezinta in original.Constituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului. Operatorii economici care se gasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conf.Legii 346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% din cuantumul precizat, daca vor prezenta acte doveditoare ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1;Declaratie, completata in conformitate cu prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 Formularul nr. 2; Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform Formular nr.3;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform Formular 4.Lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul U.M. 01784 Rm. Valcea in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea prcedurii de atribuire ( respectiv persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)este: Marin Dan, Tugulan Doru Ionel, Trifan Ion, Nedelcu Robertino, Balaceanu Ion, Savulescu Adrian, Rosoga Constantin, Ruiu Marius, Orac Teodor, Cirstea Valerin, Bazavan Gheorghe, Sporis Daniela, Oneata Claudia Alina, Stoican Claudiu.Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 5. Se solicita: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor de produse similare in ultimii 3 ani in care se vor detalia urmatoarele: Date despre contract( denumire, beneficiar, autoritate contractanta, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor)).Minim 1 contract de furnizare similar din ultimii 3 ani (exceptie: persoanele juridice nou-infiintate).Raportare numarului de ani la nivelul carora se face dovada experientei similare se va raporta de la data depunerii ofertelor., Personal responsabil de indeplinirea contractului de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora si CV pentru fiecare persoana nominalizata, Existenta utilajelor de transport, autorizate sanitar veterinar pe anul 2012, de care dispune operatorul economic pentru transportul alimentelorsi indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Certificare ISO sau echivalent care se ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 22000 :2005- Sistem de management al sigurantei alimentelor, sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent.In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante.Asigurarea calitatii mediului si respectarea standardelorde protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 16:00