Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 321722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 321722/12.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BOSANCEAN IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, SALA DE SEDINTE(LANGA SECRETARIAT)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse alimentare pe 3 loturi: Lot 1. Lapte pasteurizat 3, 5% grasime;Lot 2. Paine cu sare 800 gr/buc;.Paine fara sare 800 gr/buc;.Lot 3. Pulpe inferioare de pui.Cantitatile si specificatiile tehnice detaliate pentru toate categoriilede produse sunt prezentate in Sectiunea II ? Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 648 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:708, 00 leiLot 2:1657, 00 leiLot 3:1404, 00 leiIn cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi, garantia de participare se va constitui prin cumularea valorilor corespunzatoare loturilor ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire.Garantia de participare se poate constitui prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, care se prezinta in original, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, model Formular nr. 9 din sectiunea Formulare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.? ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Spitalul Judtean de Urgenta Zalau, cod fiscal 4291719, cont RO31TREZ5615005XXX000173, Trezoreria Zalau confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.? numerar depus la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% (5 % pentru I.M.M.) din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A.; se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Garantia de buna executie se va constitui cu perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului subsecvent + 14 zile, astfel incat sa poata fi restituitafurnizorului in termen de 14 zile de la data platii ultimei facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG34/2006;Certificat de atestare fiscala ? datorii la bugetul consolidat general ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Formular nr. 5Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau sunt: Ec. Barna Laurentiu ? managerEc. Ionescu Elisabeta ? director economicDr. Majdik Vasile - Alexandru ? director medicalAs. Marincas Ramona- director de ingrijiriIng. Sirghe Veronica ? sef servicu aprovizionareRef. Lungu Vasile ? manager Bloc alimentarEc. Bosancean Ioan-serviciu aprovizionare Certificat constator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de ONRC, cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate Certificat Constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Toate documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.a) Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani este de minim: 35400, 00 lei fara TVA pentru lotul 1;55224, 00 lei fara TVA pentru lotul 2;70200, 00 lei fara TVA pentru lotul 3;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse in valoare de minim: Lot 1- 23600, 00 lei fara TVA;Lot 2 -36816, 00 lei fara TVALot 3 - 46800, 00 lei fara TVAc) Prezentarea de mostra din fiecare produs ofertat.d) Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare de produse alimentaree)Dovada autorizarii sanitar veterinaref) Certificarea conformitatii produselor, precum si certificarea faptului ca sunt adevcate pentru consum uman
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer