Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Produse Alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 323541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 323541/06.04.2012
Denumire contract: Furnizare Produse Alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: 0254.716.322, Fax: 0254.716.087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: OVIDIU MARIUS HADA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Hunedoara - str.Libertatii nr.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Produse Alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare la Caminul pentru persoane varstniceHunedoara prin aprovizionarea ritmica (frecventa: saptamanal, lunar) cu produse alimentare in perioada cuprinsa intre data semnarii contractului pana la 31.12.2012.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1: Uleiuri si grasimi animale sau vegetale - cod CPV 15400000-2 -21 lei Lot 2: Peste preparat si conserve din peste - cod CPV 15200000-0- 12 lei Lot 3: Bauturi carbogazoase ? cod CPV 15981000-8 ? 7 lei Lot 4: Paine ? cod CPV ? 15811100-7- 54lei Lot 5: Legume si fructe transformate ? cod CPV 15330000-0 -31 leiLot 6: Diverse alimente ? cod CPV 15800000-6 ? 87 lei Lot 7: Oua - cod CPV 03142500-3 -12 lei Lot 8: Produse de morarit ? cod CPV 15600000-4 ? 13 lei Lot 9: Produse Lactate - Cod CPV 15500000-3 ? 83 lei Lot 10: Produse de origine animala, carne siproduse din carne ? Cod CPV 15100000-9 ?183 lei Lot 11: Legume ? Cod CPV 0322000-6 ? 34 lei Lot.12: Fructe si fructe cu coaja ? cod CPV 03222000-3 ? 17 lei Lot.13: Sucuri concentrate ? cod CPV 15321800-2 ? 6 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile) Garantiei de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 90 zile formularul nr. 11)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea-formularul 12A.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 OUG34/2006 formular 12B.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie stampilata in conformitate cu originalul , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta.-declaratie la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr. 17(pers.cu functie de decizie in cadrul aut. contractante in ceea ce priveste organizarea , derularare si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu Marius Hada- Primar;Dan Robert Nicolae- Viceprimar;
- Director Berbenita Genica ;Mircea Marcel Bindea- director economic, Bucur Mariana Lilica - birou Achizitii publice) In cazul unei oferte comune, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie. 1.Certificat constatator Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie stampilata conform cu originalul.2.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, conform cerintelor din Formularul 15 din Formulare.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie stampilate conform cu originalul.ultima balanta de verificare in copie stampilata conform cu originalul. Angajament sustinere al tertului sustinator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari.Fisa de informatii generale.Experienta similara -Se solicita numai acele contracte care fac dovada furnizarii de produse similare: cel putin un contract, de aceeasi natura si complexitate cu cel supus licitatiei, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare cu valoarea lotuluipentru care ofertantul depune oferta. informatii relevante pentru demonstrarea contractelor similare ( durata , valoare) - recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa indeplinirea la termen a serviciului contractat: Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract.Informatii privind subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer