Achizitie publica - Furnizare produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 333378
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333378/08.08.2012
Denumire contract: Furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANICod fiscal: 4410542, Adresa: STR. CUZA-VODA NR 56, Focsani, Telefon: +40 237225511, Fax: +40 237225511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatii.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituieachizitia de produse alimentare pentru cantina Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Elena Doamna Focsani.Valoarea minima a intervaluluide 126000, 00 RON fara TVA reprezintavaloarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 222000, 00 RON fara TVA reprezinta valoarea estimata ce continesi valoareaposibilelor suplimentari conf art.6, alin.3 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) care trebuie sa fie= 2% din valoarea estimata/LOT: LOT 1:547, 00RONLOT 2:456, 00RONLOT 3:460, 00RONLOT 4:322, 00RONLOT 5:276, 00RONLOT 6:267, 00RONLOT 7:189, 00RON .In cazul ofertantilor din categoria IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Perioada de valabil a GP va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita prin: 1.Ordin de plata in contul RO25TREZ69124650220XXXXX deschis la Trezoreria Focsani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;2.Scrisoare de garantie bancara/ socieate de asigurari: 3.Depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar; se va prezenta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata obligatoriu in original, intr-un plic inchis, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertei.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in documentatia de atribuire atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; Autoritatea contracta are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul caruia i se va atribui contractul de furnizare prod alime are obligatia de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului gar de buna ex (GBE) a contractului.Cuantumul GBE il reprezinta 5% din valoarea fara TVA/LOT.GBE a contractului se va constitui in una din urmatoarele forme: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va constitui in anexa la contract. 2)Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul nr.11 in Sectiunea Formulare din Doc de atrib, 3)OP in contul RO25TREZ69124650220XXXXX deschis la Trezoreria Focsani in original.3)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006.Autoritatea contract are obligatia de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.1din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuireb)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 2 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuire.c)Declaratieprivind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.3 (original sau copie le).Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul" de reprezentantul legal.galizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul")d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul nr.5 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Prof. Cherciu Ioana- Director; 2. Prof. Manolache Petronela- Director adjunct; 3.Ec.Schiopu Costica- Contabil Sef.; 4.Ec. Margarit Manuela - Responsabil compatiment achizitii publice; 5.Jr. Iancu Sorinel - Responsabil drepturi copii.e)certificat de particioare la procedura de achizitie publica cerere de ofertecu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Formularul nr.4 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuiref)certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul")g)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primaria locala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul")Documentele vor fi depuse in SEAP, scanate si semnate electronic. - Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 valabil la data depunerii ofertelor, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul").NOTA: din certificattrebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prinprezenta documentatiede atribuire.-Autorizatie de functionare(copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului_ Pentru persoane juridie/ fizice straine: _Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional( original sau copie, cu traducere autorizata), trebuie sa fie emis cu cel mult 30zile inainte de data de primire_Documentele scanate si semnate electronicvor fi depuse in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul" de reprezentantul legal., INFORMATII GENERALE, inclusiv cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 252000RON, in domeniul aferent contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu cele din oferta, prin prezentarea cel putin a unui contract/proces verbal de receptie/document constatator/recomandare., 3. Dotarea cu echipamente tehnice si mijloace de transport pentru realizarea contractului. Mijloacele de transport vor fi autorizatede Directia SanitaraVeterinara si Siguranta Alimentelor Judetean., 4.Aviz eliberat de DSVSA pentru activitateade depozit conform cu Ordinul ANSVSA nr.111/2008, 1.- Listaprincipalelor livrari de produsein ultimii 3 ani. Se va prezenta o listaa produselor solicitate si livrate in in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari. 2.Informatii privind siguranta alimentului: prezentare certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000 (HACCP) sau echivalent, 1.Standardul si/sau alte dovezi si documenteechivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: certificat ISO 9001 sau echivalent, emis de orgamisme autorizate. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferenteobiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 15:07