Achizitie publica - Furnizare produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 333780
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333780/16.08.2012
Denumire contract: Furnizare produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse alimentare pentru perioada 01.09.2012-30.04.2013 dupa cum urmeaza: Lot 1 Biscuiti 9000 kg.;Lot 2 Cartofi 92000 kg.;Lot 3 Ceapa 12000 kg.;Lot 4 Fasole boabe 8800 kg.;Lot 5 Lapte praf 2000 kg.;Lot 6 Margarina 5200 kg.;Lot 7 Mere 1200 kg.;Lot 8 Morcov 20000 kg.;Lot 9 Orez 6600 kg.;Lot 10 Oua 90000 buc.;Lot 11 Paste fainoase 8000 kg.;Lot 12 Pasta tomate 8000 kg.;Lot 13 Sare 8000 kg.;Lot 14 Ulei 4800 kg.;Lot 15 Usturoi 760 kg.;Lot 16 Zahar 7800 kg..
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 268 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potentialii ofertanti trebuie sa constituie garantie de participare dupa cum urmeaza: - pentru lotul 1:288 lei;
- pentru lotul 2:598 lei;
- pentru lotul 3:150 lei;
- pentru lotul 4:296 lei;
- pentru lotul 5:180 lei;
- pentru lotul 6:203 lei;
- pentru lotul 7:30 lei;
- pentru lotul 8:220 lei;
- pentru lotul 9:185 lei;
- pentru lotul 10:360 lei;
- pentru lotul 11:160 lei;
- pentru lotul 12:260 lei;
- pentru lotul 13:37 lei;
- pentru lotul 14:252 lei;
- pentru lotul 15:91 lei;
- pentru lotul 16:305 lei .Perioada de valabilitate a garantiilor este de 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar(Penitenciarul Colibasi, CF 4469370 Cont IBAN RO14TREZ0465005XXX010002 Trezoreria Pitesti); sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie se va constitui sub una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a intregii sume in numerar - numai in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare; - prin retineri succesive din sumele datorate (facturi partiale) si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, in care sa depuna o suma initiala de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va prezenta formularul nr. 2 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta formularul nr. 3 din sectiunea "Formulare".OBS: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Roxana Preada - director Penitenciar Colibasi, Musunoi George - Director adjunct ec.-adm., Cirje Liviu - contabil sef, Racaleanu Ramona - consilier juridic si Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice.- Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul nr. 4 din sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea "Formulare". Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoanele juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau direct si nerestrictionat din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:50