Achizitie publica - FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 336117
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336117/26.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ELENA DOAMNA FOCSANICod fiscal: 4410542, Adresa: STR. CUZA-VODA NR 56, Focsani, Telefon: +40 237225511, Fax: +40 237225511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constitue achizitia de produse alimentare pentru cantina Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Elena Doamna.Valoarea minimaa intervalului de 130000, 00RON fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2012(in functiede care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 225000, 00Ron fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conf. art.6, alin.3 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) care trebuie sa fie= 2% din valoarea estimata/LOT: LOT 1:580, 00RONLOT 2:460, 00RONLOT 3:460, 00RONLOT 4:620, 00RONLOT 5:480, 00RONIn cazul ofertantilor din categoria IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabil a GP va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita prin: 1.0rdin de plata in contul R069TREZ6915006XXX000109 deschis la Trezoreria Focsani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;2.Scrisoare de garantie bancara/ societate de asigurari: 3.Depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar; se va prezenta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata obligatoriu in original, intr-un plic inchis, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertei.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in documentatia de atribuire atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; Autoritatea contracta are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul caruia i se va atribui contr de furniz produse alimentare are obligatia de a constitui in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului gar de buna ex (GBE) a contractului. Cuantumul GBE il reprezinta 5% din valoarea fara Tva/LOT. GBE a contr se va constitui in una din urmatoarele forme: 1)lnstrument de garantare emis in conditiile legii de o soc banc sau de o soc de asig care se va constitui in anexa la contract. 2)Scrisoarea de gar bancara se va intocmi cf modelului Formularul nr.11 in Sectiunea Formulare din Doc de atrib, 3)OP in contul R069TREZ6915006XXX000109 deschis laTrezoreria Focsani in original.3)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006. Autoritatea contract are obligatia de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuireb)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 2 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuire.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.3 (original sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea "conform cu originalul")Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilatacu mentiunea "conform cu originalul", de reprezentantul legal.d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul nr.5 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuire. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Prof. Cherciu Ioana- Director; 2. Prof. Manolache Petronela- Director adjunct; 3.Ec. Schiopu Costica- Contabil Sef.; 4.Ec. Margarit Manuela - Responsabilcompatiment achizitii publice; 5.Jr. Iancu Sorinel - Responsabil drepturi copii.e)certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferta cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010- Formularul nr.4 din Sectiunea formulare a Documentatiei de atribuiref)certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata impozitelor si taxelor catre stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata), sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul"g)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primaria locala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul")Documentele vor fi depuse in SEAP, scanate si semnate electronic. - Pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 valabil la data depunerii ofertelor, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original sau copie legalizata, sau copie lizibila semnata si stampilat cu mentiunea "conform cu originalul").NOTA: din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.-Autorizatie de functionare(copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului_ Pentru.persoane juridie/ fizice straine: _Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie, cu traducere autorizata), trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de primire_Documentele scanate si semnate electronic vor fi de puse in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va depune bilantul contabil si inregistrat de organele competentepe ultimii 3 ani in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul" de reperzentantul legal, INFORMATII GENERALE, inclusivmedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim dublul valorii estimate pe fiecare lot, si anume pentru: LOT 8 = 58000, 00RON; LOT 9 = 46000, 00RON; LOT 10 = 46000, 00RON; LOT 11 = 62000, 00RON; LOT 12 =48000, 00RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similarecu cele din oferta prin prezentarea cel putin a unui contract/proces verbal de receptie/document constatator/recomandare., Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va complata o lista a produselor solicitate si livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, Dotarea cu mijloace de transport pentru realizarea contractului.Mijloace de transport vor fi autorizate de Directia Sanitara Veterinara si Siguranta Alimentelor, Aviz eliberat de DSVA pentru activitatea de depozit conform cu Ordinul ANSVSA nr.111/2008 1.Standardul si/sau alte dovezisi documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent, emis de organisme autorizate. Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau echivalent corespunzator activitatilor aferente obiectului procedurii., 2.Informatii privind siguranta alimentului: certificate care sa atesteca ofertantul are implementat si mentine un sistem de siguranta a alimentului conform conditiilor din standardul ISO 22000(HACCP) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 11:33